نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

SumaiL به اولین بازیکن دست یافته به هزار Kill در مسابقات اینترنشنال Dota 2 تبدیل شد

سید سمیل حسن ملقب به SumaiL، بازیکن پاکستانی تبار تیم Evil Geniuses اولین بازیکن حاضر در مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ است که در این مسابقات به هزار Kill دست می‌یابد.

سید سمیل “SumaiL” حسن درحال‌حاضر اولین بازیکنی است که در مسابقات The International رکورد هزار Kill در بازی‌ها را به نام خود ثبت می‌کند. بااین‌حال لو “Somnus” یائو از تیم PSG.LGD نیز فاصله زیادی تا تبدیل شدن به دومین بازیکن دارای هزار Kill که در جریان مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ به این رکورد دست می‌یابد، ندارد. ستاره خط میانی تیم Evil Geniuses پس از ثبت دوازده Kill با هیروی Ancient Apparition در مقابل تیم Infamous این رکورد را از آن خود کرده است. تیم Evil Geniuses نیز به این مناسبت یک تصویر گرافیکی در توییتر به اشتراک گذاشت که در این تصویر نام مستعار درنظر گرفته شده برای SumaiL توسط طرفداران چینی قابل مشاهده است.  تیم ایول جنیوسس در این توییت اظهار داشت:

این رکورد سزاوار داشتن یک بنر فوق‌العاده است. باری دیگر به SumaiL تبریک می‌گوییم که اولین کسی است که به هزار Kill در مسابقات اینترنشنال دست می‌یابد.

SumaiL

سید سمیل “SumaiL” حسن و لو “Somnus” یائو از ماهرترین بازیکنان خط میانی جهان به شمار می‌آیند و ثبت چنین رکوردی در بزرگ‌ترین رویداد بازی Dota 2 به وسیله آن‌ها چندان تعجب‌آور نیست. هر دو آن‌ها رقابت در مسابقات The International را از اینترنشنال سال ۲۰۱۵ آغاز کردند و از آن زمان پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیمودند.

 تیم ایول جنیوسس روز سوم مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ را با تساوی مقابل تیم Infamous به پایان برد و تعداد کیل‌های سید سمیل نیز پس از این دیدار به ۱۰۱۰ رسید. درحال‌حاضر لو یائو با نهصد و هشتاد و سه Kill ثبت شده پس از SumaiL دیده می‌شود و احتمالا در دیدار تیم‌های PSG.LGD و Team Secret شاهد دستیابی Somnus به رکورد هزار Kill در مسابقات The International خواهیم بود.

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مربوط با آن آگاه شوید.


منبع DOT ESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده