// چهار شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

شورانر سریال ویچر از بازدید خود از سی دی پراجکت رد می‌گوید

لورن اشمیت هیسریش در حساب کاربری توییتر خود از موارد مورد علاقه خود در بازدید از استودیو سی دی پراجکت رد سخن گفته است.

مقاله‌های مرتبط:

تریلر سریال ویچر نتفلیکس (Netflix) که در جریان کامیک کان منتشر شد، توانست نظرات مثبت را به‌همراه داشته باشد؛ ازاین‌رو گیمرهای بیشتری به کیفیت خوب این سریال امیدوار شدند. به‌تازگی لورن اشمیت هیسریش، سازنده و شورانر سریال The Witcher نتفلیکس، در حساب کاربری خود از بازدید خود از استودیو سی‌‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر مجموعه The Witcher، سخن گفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، وی در اولین توییت خود به این مورد اشاره کرده است که بازدیدش از سی دی پراجکت رد، یکی از بهترین تجربیات او در مراحل تولید سریال ویچر به‌حساب می‌آید. در ادامه یکی از کاربران پرسیده است که بهترین بخش بازدید هیسریش از استودیو سی‌دی پراجکت رد چه چیزی بوده است؟ لورن اشمیت هیسریش دراین‌باره می‌گوید:

می‌توانم یکی از خجالت‌آورترین سوال‌های خودم را پس از گشت‌وگذار در استودیو و مشاهده Cyberpunk 2077 بازگو کنم که یکی از بدترین سوال‌هایی را که می‌توان از یک هنرمند پرسید، به زبان آوردم؛ اینکه سایبرپانک 2077 در چه تاریخی عرضه می‌شود؟ اشتباهی که هرگز آن را تکرار نخواهم کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

من در اتاق کنفرانس نشسته بودم و با اشخاص صبوری صحبت می‌کردم که بخشی از زندگی آن‌ها با جهان ویچر و گرالت ترکیب شده است. در این اتاق از علاقه‌ام و مواردی که باعث جذب شدن من به این جهان شده‌اند، سخن گفتم. من عاشق کارت‌های Gwent خودم هم هستم!

سریال ویچر در اواخر سال جاری میلادی روی سرویس استریم نتفلیکس پخش می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده