نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

ترکیب تیم Team Liquid با پیوستن w33 کامل شد

علیوی عمر ملقب به w33 جای خالی MATUMBAMAN در تیم Team Liquid را پر کرد و مسابقات اپیسنتر میجور اولین رویدادی است که این تیم با ترکیب تازه خود در آن شرکت می‌کند.

هشت روز پیش بود که تیم Team Liquid در انتهای فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ بازی Dota 2 به طور ناگهانی دست به تغییر ترکیب تیم زد و درست پیش از مسابقات اپیسنتر میجور و پس از دریافت دعوت‌نامه برای شرکت در مسابقات اینترنشنال 2019 بازیکن کری خود یعنی لاسه آکوستی "MATUMBAMAN" اورپالاینِن را نیمکت‌نشین کرد. پس از آن، شایعات زیادی از جایگزینی این بازیکن با علیوی "w33" عمر در فضای اینترنت پیچید که نهایتا ساعاتی قبل تیم Team Liquid با انتشار یک توییت تازه، مهر تاییدی بر آن‌ها زد و پیوستن w33 به این تیم را رسما اعلام کرد.

به علیوی "w33" عمر تبریک می‌گوییم! ما موارد زیادی برای اثبات در مسابقات اپیسنتر میجور داریم، اما این را هم می‌دانیم که هر آنچه لازم باشد، در اختیار داریم.

برخلاف سال‌های گذشته، امسال تغییر در ترکیب تیم‌ها باعث باطل شدن دعوت‌نامه مربوط به راه‌یابی مستقیم به مرحله گروهی مسابقات The International نخواهد شد. تیم Team Liquid در این فصل ۳۵۲۵ امتیاز DPC کسب کرده بود که پس از خروج MATUMBAMAN معادل ۲۰ درصد آن را از دست داد، اما این تیم با ۲۸۲۰ امتیاز همچنان امتیاز مورد نیاز برای دعوت به مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ را در اختیار دارد و در حال حاضر در رتبه هفتم جدول دیده می‌شود.

مرحله گروهی مسابقات اپیسنتر میجور در تاریخ ۱ و ۲ تیر با فرمت GSL و به صورت Best of Three برگزار می‌شود و مرحله اصلی آن در بازه زمانی ۳ تا ۹ تیر در سالن سی‌اس‌کی‌ای آرنا (CSKA Arena) واقع در شهر مسکو، پایتخت کشور روسیه پیگیری خواهد شد. کمپانی ولو پس از پایان مسابقات استارلدر ایمبا تی‌وی دوتا ۲ ماینور که با قهرمانی تیم Ninjas in Pyjamas همراه بود، اقدام به انتشار گروه‌بندی تورنمنت اپیسنتر میجور کرد که از «اینجا» می‌توانید نحوه قرارگیری تیم‌ها را مشاهده کنید.


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده