نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

گروه بندی مسابقات EPICENTER Major بازی Dota 2 مشخص شد

کمپانی ولو پس از پایان فصل دوم مسابقات استارلدر ایمبا تی‌وی دوتا ۲ ماینور، نحوه قرارگیری تیم‌ها در مرحله گروهی آخرین رویداد میجور این فصل بازی Dota 2 یعنی مسابقات اپیسنتر میجور را مشخص کرد.

زمان زیادی به برگزاری مرحله گروهی تورنمنت اپیسنتر میجور که تحت عنوان آخرین رویداد دارای امتیاز DPC فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ بازی Dota 2 شناخته می‌شود، باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که کمپانی ولو پس از بسته شدن پرونده مسابقات SLi Minor و تکمیل فهرست تیم‌های حاضر، اقدام به انتشار گروه‌بندی تورنمنت پیش‌رو کرده است. نکته جالب توجه درباره ماینور نهایی فصل این بود که این رویداد امکان راه‌یابی دو تیم را به صورت مستقیم به رویداد میجور بعدی فراهم کرد و بر این اساس از هر دو تیم Ninjas in Pyjamas و Alliance که به فینال مسابقات راه یافته بودند، برای رقابت در تورنمنت اپیسنتر میجور دعوت به عمل آمد.

EPICENTER Major

گروه‌بندی مسابقات اپیسنتر میجور

گروه اولگروه دومگروه سومگروه چهارم
Team SecretEvil GeniusesVirtus.proPSG.LGD
FnaticTeam LiquidAllianceOG
paiN GamingInfamousForward GamingNinjas in Pyjamas
Royal Never Give UpGambit EsportsVici GamingTNC Predator

مرحله گروهی مسابقات اپیسنتر میجور در تاریخ یکم و دوم تیر (۲۲ و ۲۳ ژوئن) با فرمت GSL و به صورت Best of Three برگزار می‌شود و پس از پایان این مرحله دو تیم قرارگرفته در جایگاه اول و دوم هر گروه به براکت بالایی و دو تیم قرارگرفته در جایگاه سوم و چهارم به براکت پایینی مرحله اصلی راه می‌یابند. مرحله اصلی این رویداد بزرگ در بازه زمانی ۳ تا ۹ تیر (۲۴ تا ۳۰ ژوئن) در سالن سی‌اس‌کی‌ای آرنا (CSKA Arena) واقع در شهر مسکو، پایتخت کشور روسیه برگزار خواهد شد و مجموعا یک میلیون دلار جایزه نقدی و پانزده هزار امتیاز DPC برای آن در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه تنها چهار جایگاه دیگر برای راه‌یابی مستقیم تیم‌ها به مرحله گروهی مسابقات سالانه The International 9 باقی مانده است، تیم‌هایی که تابه‌حال موفق به کسب یک جایگاه نشده‌اند، باید تمام تلاش‌شان را برای تحقق این امر به کار گیرند. تا به این لحظه نام تیم‌های Team Secret ،Virtus.pro ،Evil Geniuses ،Vici Gaming ،PSG.LGD ،Fnatic ،Team Liquid و Ninjas in Pyjamas به فهرست تیم‌های راه‌یافته به مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ اضافه شده است و رویداد اپیسنتر میجور تکلیف جایگاه‌های باقیمانده را مشخص می‌کند.


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده