// یکشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶

پشتیبانی از فصل اول و دوم بازی Minecraft Story Mode به‌زودی به پایان می‌رسد

باتوجه به این‌که سال گذشته استودیو تل تیل گیمز تعطیل شد، قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر پشتیبانی از فصل‌های اول و دوم بازی Minecraft Story Mode به‌پایان برسد.

در یک کلام باید گفت که بازی Minecraft Story Mode به‌زودی به پایان کار می‌رسد. این بازی ماجراجویی اپیزودیک و پرطرفدار که پیش‌تر توسط استودیو تل تیل گیمز و با همکاری کمپانی موجانگ تولید و منتشر شده بود، حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی قرار است به‌زودی به نقطه‌ی پایان برسد و فصل‌های اول و دوم آن دیگر پشتیبانی نخواهد شد. انتشار این بازی با پنج اپیزود از سال ۲۰۱۵ آغاز شد و به مرور و به‌واسطه‌ی بسته‌های الحاقی و فصل‌های جدید، بزرگ و بزرگ‌تر شد.

این بازی برای بسیاری از پلتفرم‌ها از جمله ویندوز، مک، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، نینتندو Wii U، نینتندو سوییچ، اندروید، iOS ،Apple TV و حتی نت فلیکس نیز منتشر شد. بازی ماینکرفت به‌عنوان دومین بازی پرفروش تاریخ بازی‌های ویدیویی توانسته تاکنون روی تمامی پلتفرم‌ها بیش از ۱۷۶ میلیون نسخه فروش داشته باشد. تعطیلی استودیو Telltale Games در سال گذشته موجب شده که فصل‌های اول و دوم بازی Minecraft Story Mode از تاریخ ۲۵ ماه ژوئن (۴ تیر ماه) دیگر پشتیبانی نشود.

روز گذشته بود که کمپانی Mojang در در وب‌سایت خود این خبر را انعکاس داد و از کسانی که اپیزودهای مختلف این بازی را سفارش داده‌اند خواست که تا پیش از تاریخ ذکر شده نسبت به دانلود آن اقدام کنند. بخش‌هایی از این پست را در زیر مشاهده می‌کنید:

از جانب شرکت ناشر بازی Minecraft Story Mode یعنی استودیو تلتیل گیمز به شما می‌گوییم که فصل‌های اول و دوم این بازی از تاریخ ۲۵ ماه ژوئن دیگر پشتیبانی نخواهند شد. اگر شما نیز هریک از اپیزودهای این دو فصل را سفارش داده و خریداری کرده‌اید، لطفا تا قبل از تاریخ گفته شده نسبت به دانلود آن‌ها اقدام کنید.

در پی تعطیلی این استودیوی محبوب، بسیاری از بازی‌هایی که توسط آن‌ها روانه‌ی مغازه‌ها شده بود در حال جمع‌آوری است و این مساله برای یک شرکت به محبوبیت Telltale Games نوعی شرمندگی تلقی می‌شود؛ چراکه بسیاری از بازی‌های ماجراجویی مهیج سالیان گذشته محصول این شرکت بوده‌اند و در این مدت توانسته‌اند طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا مشغل خود کنند. در راستای سایر اخبار مرتبط با مجموعه Minecraft پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی واقعیت افزوده Minecraft Earth معرفی شده است.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده