// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی واقعیت افزوده Minecraft Earth رسما معرفی شد

بازی واقعیت افزوده Minecraft یعنی بازی Minecraft Earth رسما برای گوشی‌های موبایل توسط مایکروسافت معرفی شد.

پس از انتشار یک ویدیوی کوتاه از مایکروسافت که نسخه‌ی واقعیت افزوده‌ی بازی Minecraft را نشان می‌داد، حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی موبایل و به مناسبت دهمین سالگرد انتشار بازی Minecraft، شرکت مایکروسافت و استودیو Mojang، با انتشار تریلری به‌صورت رسمی از بازی Minecraft Earth رونمایی کردند که قرار است در آینده برای گوشی‌های موبایل عرضه شود.

بازی Minecraft Earth به‌عنوان جدیدترین عضو از مجموعه ماینکرفت، قرار است این بازی را در قالب دنیای جذاب واقعیت افزوده به مخاطب عرضه کند. Minecraft Earth در حقیقت ساخته‌ی جدید شرکت Mojang بر پایه‌ی بازی Pokemon Go است که از همان بدو انتشار توانست طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. در این بازی شما دنیای بازی ماینکرفت را ترکیب شده با دنیای واقعی می‌بینید و باید آیتم‌های داخل بازی را در دنیای واقعی بچینید و بسازید. در این بازی، اشیا در سراسر دنیای واقعی پراکنده هستند و شما باید آن‌ها را یافته و مورد استفاده قرار دهید. تریلر معرفی بازی Minecraft Earth را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در این بازی واقعیت افزوده شما قادر خواهید بود روی هر سطح صافی که پیدا می‌کنید، ساخت و ساز کنید و اشیای موردنظر خود را بسازید. همچنین می‌توانید با سایر افرادی که در اطراف‌تان هستند و در بازی حضور دارند، همکاری کرده و در ساخت بناها سهیم شوید. در این بازی یک‌سری المان‌های بقا نیز قرار داده شده که توانایی شما را در مدت زمان زنده ماندن در مقابل حملات دشمنان، محک می‌زند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این‌که این موارد به‌ چه شکل کار می‌کنند، منتشر نشده است؛ اما مساله‌ای که واضح است لذت فراوانی است که می‌تواند از تجربه‌ی این بازی به‌دست آورد.

نحوه‌ی کارکرد بازی و برخی از ویژگی‌های آن را در تریلر بالا مشاهده کردید. بازی Minecraft Earth مشخص نیست که در چه تاریخی قرار است راهی بازار بازی‌های موبایل شود. شرکت Microsoft اعلام کرده که در آینده اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر خواهد کرد. اگر می‌خواهید بیشتر از این بازی بدانید، می‌توانید به وب‌سایت این بازی مراجعه کنید. در راستای سایر اخبار مرتبط با مجموعه ماینکرفت پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی Minecraft Classic به مناسبت دهمین سالگرد انتشار ماینکرفت رایگان شد. همچنین در خبری دیگر نیز خواندید که فروش بازی Minecraft از ۱۷۶ میلیون نسخه عبور کرده است.

نظرات خود را در رابطه با Minecraft Earth با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده