نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

دریافت آثار مسابقه فیلم کوتاه The International 9 آغاز شد

کمپانی ولو از شروع دریافت آثار فیلم‌سازان برای شرکت در مسابقه فیلم کوتاه مسابقات The International 9 بازی Dota 2 خبر داد.

کمپانی ولو به رسم هرساله، دریافت آثار فیلم‌سازان برای شرکت در مسابقه فیلم کوتاه مسابقات The International 9 را آغاز کرد. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، فیلم‌سازان تا تاریخ ۱۶ مرداد (۷ آگوست) فرصت دارند تا فیلم‌های کوتاه‌ خود را که زمان آن‌ها باید ۹۰ ثانیه یا کمتر باشد، برای گزینش در بخش ورک‌شاپ استیم ثبت کنند. کمپانی Valve از طرفداران می‌خواهد تا با مراجعه به بخش ورک‌شاپ و شرکت در رای‌گیری، به آن‌ها در انتخاب بهترین آثار کمک کنند. پس از رای‌گیری اولیه، کمپانی ولو ۱۰ اثر برگزیده را برای رای‌گیری نهایی به بتل پَس مسابقات TI9 اضافه می‌کند و در نهایت سه ویدیو برتر با رای بازیکنان بازی Dota 2 انتخاب می‌شود.

به مانند سال‌های گذشته، کمپانی ولو برای نفرات اول تا سوم مسابقه فیلم کوتاه امسال به ترتیب مبالغ ۲۵ هزار دلار، ۱۰ هزار دلار و ۵ هزار دلار را در نظر گرفته است و فیلم‌سازانی نیز که آثارشان در یکی از رده‌های چهارم تا دهم قرار گیرد، دست خالی این مسابقه را ترک نمی‌کنند و مبلغ ۵۰۰ دلار به آن‌ها اهدا می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده دستورالعمل‌های مربوط به فرآیند ارسال آثار به «اینجا» مراجعه کنید. فراموش نکنید که برای رای دادن به ویدیوهای مورد پسند خود به بخش ورک‌شاپ استیم مراجعه و کمپانی ولو را در امر انتخاب بهترین آثار یاری کنید.

از سایر اخبار مربوط به بازی دوتا 2 می‌توان به انتشار بتل پس مسابقات The International 9 اشاره کرد که آیتم‌ها و ویژگی‌های تازه بسیاری را در دسترس بازیکنان قرار داد. در ابتدای این هفته نیز شاهد بسته شدن پرونده مسابقات ام‌دی‌ال دیزنی‌لند پاریس میجور بودیم که نهایتا «تیم سیکرت» با غلبه بر سایر رقبا جام قهرمانی را بالای سر برد. همچنین با پایان این تورنمنت، چهار تیم PSG.LGD ،Fnatic ،Team Liquid و Ninjas in Pyjamas جواز حضور در مسابقات The International 9 را به دست آوردند و تکلیف چهار جایگاه باقیمانده در رویدادهای آتی مشخص می‌شود.


منبع Dota 2 Website
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده