// شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

هفتمین تیم راه یافته به مسابقات The International 2019 رشته Dota 2 مشخص شد

با اتمام سومین روز مرحله اصلی رویداد MDL Disneyland Paris Major، هفتمین تیمی که امتیاز لازم را جهت حضور در مرحله اصلی مسابقات TI9 به‌دست آورده است، مشخص شد.

شب گذشته شاهد رقابت‌های نفس‌گیری در رویداد MDL Disneyland Paris Major بازی Dota 2 بودیم. با اتمام روز سوم مرحله اصلی مسابقات، تیم Ninjas in Pyjamas، با اینکه نتوانست آخرین بازی روز را در مقابل تیم Evil Geniuses با پیروزی به پایان رساند، ولی با این حال بعد از سقوط به براکت بازنده‌ها به جمع شش تیم نهایی رویداد راه‌یافت. تیم NiP تا این لحظه ۹۰۰ امتیاز Dota Pro Circuit را قطعا به‌دست خواهد آورد و همین موضوع مجموع امتیازات DPC آن‌ها را به حد نصاب لازم جهت کسب دعوت‌نامه مسابقات The International 2019 می‌رساند.

از مهم‌ترین عناوین فصل جاری تیم Ninjas in Pyjamas می‌توان به کسب مقام چهارم رقابت‌های The Kuala Lumpur Major و قهرمانی در رویداد OGA Dota PIT Minor 2019 اشاره کرد. البته این تیم هنوز از دور مسابقات MDL Disneyland Paris Major حذف نشده است و هم‌اکنون در حال رقابت با تیم PSG.LGD است. در صورتی که تیم NiP بتواند از سد نماینده باشگاه پاریسن‌ژرمن عبور کند در مرحله بعدی باید به مصاف برنده بازی OG و Team Liquid رود. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های روز چهارم تورنمنت MDL می‌توانند با مراجعه به کانال mdldisney در توییچ به دیدن بازی‌ها بپردازند.

تا به این لحظه تیم‌های Virtus Pro ،Team Secret ،Evil Geniuses ،Vici Gaming ،Fnatic ،PSG.LGD و Ninjas in Pyjamas تیم‌هایی هستند که جواز حضور در مرحله اصلی رویداد The International امسال را دریافت کرده‌اند. احتمال می‌رود که تا پایان مسابقات دیزنی‌لند شاهد مشخص شدن یک تیم دیگر باشیم. الباقی تیم‌ها بایستی با برگزار شدن دو رویداد باقی‌مانده فصل جاری بازی Dota 2، مشخص شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده