// پنجشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

نمایشگاه QuakeCon امسال در اروپا نیز برگزار می‌شود

به تازگی مشخص شده که نمایشگاه QuakeCon که هرسال در دالاس ایالت تگزاس آمریکا برگزار می‌شد، امسال در اروپا نیز برگزار خواهد شد.

نمایشگاه QuakeCon یک رویداد سالیانه است که هر سال در فصل تابستان و در شهر دالاس واقع در ایالت تگزاس آمریکا برگزار می‌شود. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این رویداد امسال علاوه بر دالاس، در اروپا نیز برگزار خواهد شد. بر اساس گفته‌های شرکت بتسدا، نمایشگاه QuakeCon 2019 امسال در قاره‌ی اروپا و در شهر لندن نیز برگزار می‌شود و با نام QuakeCon Europe از آن یاد خواهد شد که قرار است به موازات نمایشگاه اصلی که در شهر دالاس برگزار می‌شود، در تاریخ ۲۶ و ۲۷ ماه جولای (۴ و ۵ مرداد ماه) پذیرای علاقه‌مندان باشد.

محتوای این رویداد نیز مانند شعبه‌ی اصلی خود که در آمریکا برگزار می‌شود خواهد بود و در آن می‌توان فعالیت‌هایی مانند ملاقات با توسعه‌دهندگان، بازی کردن با عناوین تحت ساخت یا انتشار بتسدا و آشنایی با پنل‌های برخی از ناشرین بزرگ و کوچک را تجربه کرد. شاید مهم‌ترین و مهیج‌ترین خبر برای کسانی که به شعبه‌ی اروپایی نمایشگاه QuakeCon می‌روند، این باشد که بر اساس وعده‌ی شرکت Bethesda، می‌توانند بازی Doom Eternal را در آن‌جا تجربه کنند. اگرچه این تنها نکته مثبت این نمایشگاه نیست که در رویداد طولانی‌مدت موسوم به Year of Doom توسط بتسدا وعده داده شده، اما قطعا اولین باری است که جدیدترین نسخه از سری محبوب Doom در یک نمایشگاه قابل بازی شده است. اگر این خبر صحت داشته باشد، پس احتمالا تجربه نسخه جدید Doom در شعبه‌ی دالاس نیز در دسترس خواهد بود.

باتوجه‌به نزدیک شدن به برگزاری نمایشگاه E3 2019 و QuakeCon 2019، باید خود را برای سیل اخبار و رویدادهای مرتبط با چندین بازی سبک شوتر آماده کنیم که یکی از این اخبار می‌تواند اعلام تاریخ انتشار بازی Doom Eternal باشد که بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر آن هستند. پیش‌تر نیز در زومجی خبر تایید اخبار جدید برخی بازی‌ها را در رویداد E3 2019 شنیده‌اید؛ به عنوان مثال می‌توان به تایید شدن انتشار اولین گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و همچنین نمایش داده شدن نسخه‌ی جدید Call of Duty در این نمایشگاه اشاره کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده