// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

نسخه جدید Call of Duty در E3 Coliseum نمایشگاه E3 2019 نمایش داده می‌شود

حساب کاربری توییتر E3، اعلام کرده است که استودیو اینفینیتی وارد در جریان یک پنل در E3 Coliseum نمایشگاه E3 2019، نسخه بعدی Call of Duty را معرفی می‌کند.

قطعا هواداران مجموعه Call of Duty منتظر معرفی نسخه جدید هستند که توسط استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در دست ساخت است. همچنین چندی پیش اعلام شد که تا پایان تیر ماه، نسخه جدید Call of Duty معرفی می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر E3 زمان معرفی نسخه 2019 کالاف دیوتی را اعلام کرده است.

حساب کاربری توییتر E3 اعلام کرده است که در جریان E3 Coliseum و نمایشگاه E3 2019، اینفینیتی وارد پنل مخصوص به خودش را برگزار می‌کند و در آن شاهد به نمایش گذاشتن نسخه بعدی Call of Duty هستیم. در این میان اشاره کنم که E3 Coliseum نام یک رویداد در دل نمایشگاه E3 است تیم‌های بازیسازی با پنل‌های مخصوص‌شان، بازی‌های خود را به نمایش می‌گذارند. بااین‌حال باید منتظر ماند و ببینیم آیا اینفینیتی وارد در نمایشگاه E3 2019، بازی Call of Duty: Modern Warfare 4 را به نمایش می‌گذارد یا خیر. نظر شما کاربران زومجی چیست؟

ازطرفی احتمال دارد ویدیو در نظر گرفته شده برای معرفی نسخه بعدی کالاف دیوتی، یک تریلر سینمایی باشد و ذکر نشده است که آیا اینفینیتی وارد گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد یا اینکه تنها یک ویدیو سینمایی را شاهد خواهیم بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده