// یکشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

گیم پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در رویداد EA Play 2019 به نمایش در می‌آید

روز گذشته مورخ ۴ ماه مه (۱۴ اردیبهشت ماه) برابر بود با روز موسوم به جنگ ستارگان که توسط شرکت الکترونیک آرتز جشن گرفته شد.

روز گذشته مورخ ۴ ماه مه (۱۴ اردیبهشت ماه) روزی بود که از سوی طرفداران مجموعه جنگ ستارگان، به‌نام همین مجموعه نام‌گذاری شده است. حال بر اساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز نیز به مناسبت این روز برنامه‌های خاصی تدارک دیده است که شامل یک رویداد خاص برای بازی Star Wars Battlefront 2، اضافه شدن تعدادی از پرطرفدارترین نسخه‌های مجموعه Star Wars به سرویس محبوب Origin Access Vault و از همه مهم‌تر این‌که رسما تایید شده که تریلری از گیم‌پلی جدیدترین نسخه از این مجموعه، یعنی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، محصول استودیو ریسپاون، در مراسم EA Play به نمایش در خواهد آمد.

تمامی این اخبار را شرکت Electronic Arts در حساب توییتری خود با هشتگ #MayThe4thBeWithYou رسما تایید کرده است. این شرکت محتویاتی را که برای کاربران و طرفداران این مجموعه در نظر گرفته است به چهار قسمت تقسیم کرده که قسمت اول را به اضافه شدن تعدادی از محبوب‌ترین نسخه‌های تاریخ این بازی به سرویس EA Origin Access اختصاص داده است. لیست بازی‌هایی که به این سرویس اضافه می‌شوند را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • Jedi Knight: Jedi Academy
  • Battlefront II منتشر شده در سال ۲۰۰۵
  • Republic Commando
  • Rogue Squadron 3D
  • Dark Forces
  • Shadows of the Empire
  • X-Wing Alliance
  • Jedi Knight: Mysteries of the Sith
  • Galactic Battlegrounds Saga
  • Starfighter
  • Episode I Racer
  • Rebellion

Star Wars Jedi: Fallen Order

آثاری مثل بازی Starfighter و بازی Battlefront II به عنوان بازی‌هایی که برای بسیاری از طرفداران این مجموعه خاطره‌انگیز هستند، جزو بهترین‌های این فهرست به‌حساب می‌آیند. با در نظر گرفتن این عناوین، بازی مانند Jedi Academy زیاد چنگی به دل نخواهد زد. بخش‌های از صحبت‌های الکترونیک آرتز را در رابطه با روز جنگ ستارگان در زیر مشاهده می‌کنید:

در این روز ما به چهار شیوه و مرحله قرار است جشن بگیریم. مورد اول مربوط می‌شود به قرار گرفتن بیش از ۲۵ بازی کلاسیک و جدید در لیست بازی‌های سرویس EA Origin Access.

الکترونیک آرتز به عنوان یک شرکت بزرگ قطعا برای جدیدترین نسخه‌ی منتشر شده از سری جنگ ستارگان نیز در این روز مهم، برنامه‌ای دارد. طبق گفته‌ی این کمپانی، کاراکتر پرنسس لیا از فیلم جنگ ستارگان: یک امید تازه (Star Wars: A New Hope) قرار است به‌صورت رایگان و به‌مدت محدود برای تمامی بازیکنان بازی Star Wars Battlefront 2 باز شود:

به مناسبت این روز مهم و به عنوان دومین سورپرایز برای طرفداران، از امروز تا ۶ ماه مه (۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت ماه) تمامی بازیکنان بازی Star Wars Battlefront 2 می‌توانند شخصیت پرنسس لیا را به‌صورت رایگان در اختیار داشته باشند.

سومین مورد از موارد چهارگانه‌ی الکترونیک آرتز مربوط می‌شود به جزییات و اطلاعات بیشتری از نسخه‌ی جدید مجموعه، یعنی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که توسط استودیو Respawn در حال توسعه است. اگرچه اخبار جدیدی از این بازی فعلا در دسترس نیست، اما رسما تایید شده که قرار است در ماه ژوئن (خرداد ماه) و همزمان با رویداد E3 2019 و در قالب کنفرانس الکترونیک آرتز، شاهد رونمایی از تریلر گیم‌پلی این بازی باشیم:

ما بسیار خرسندیم ازینکه بگوییم که قرار است در طول مراسم محبوب E3 2019، شاهد رونمایی از گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order باشیم.

آخرین مورد نیز که شرکت Electronic Arts اعلام کرد مربوط به مراسمی می‌شود که در آن به قید قرعه به طرفداران و شرکت‌کنندگان کنسول ایکس‌باکس وان هدیه می‌دهد. اگر شما نیز می‌خواهیم شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه ایکس باکس وان، یک نسخه از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و تعدادی اشیای مربوط به جنگ ستارگان امتحان کنید، باید هرچه‌زودتر نسبت به ثبت نام در این مسابقه اقدام کنید:

مدت زمان زیادی تا پایان مسابقات باقی نمانده که در نهایت دو برنده‌ی نهایی را اعلام کنیم. پس هرچه زودتر ثبت نام کنید.

مجموعه Star Wars همیشه و در سال ۲۰۱۹ بیشتر از پیش، به دلیل بازی‌ها و فیلم‌های متعدد می‌درخشد و همیشه و در همه‌جا طرفداران مختص به خود را دارد. در راستای سایر اخبار مهم مرتبط با مجموعه‌ی جنگ ستارگان، پیش‌تر در زومجی بررسی اولین تریلر فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker را مشاهده کردید و در خبری ناراحت کننده خواندید که پیتر میهیو بازیگر نقش چوباکا در مجموعه جنگ ستارگان درگذشت. همچنین از اضافه شدن بازی قدیمی Star Wars Battlefront به فروشگاه GOG مطلع شدید.

نظرات خود را در رابطه با این مجموعه و برنامه‌های الکترونیک آرتز با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده