// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازی Persona 5 بیش از ۲.۷ میلیون نسخه فروش داشته است

طبق آمار فروش Persona 5، این بازی توانسته تاکنون به‌صورت جهانی بیش از ۲.۷ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

همان‌طور که در زومجی نیز خواندید، پیش‌تر و براساس گزارشی که استودیو Atlus، توسعه‌دهنده‌ی بازی Persona 5، منتشر کرده بود، این بازی توانسته بود به‌صورت جهانی بیش از ۲.۴ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این آمار برای یک بازی در سبک نقش آفرینی که به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 منتشر شده، آمار بسیار قابل توجهی محسوب می‌شود که البته به همان اندازه نیز نمانده و به‌تازگی توانسته طبق جدیدترین اخبار بازی، به فروش بیش از ۲.۷ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند.

تقریبا همزمان با خبر معرفی نسخه‌ی جدید این اثر یعنی بازی Persona 5 The Royal، گزارشاتی نیز از میزان فروش نسخه‌ی اصلی آن در طی سالیانی که از انتشار آن می‌گذشت، به اطلاع عموم رسید و همان‌طور که در بالا نیز گفته شد، فروش بسیار خوب ۲.۷ میلیون نسخه‌ای را نشان می‌داد. این اطلاعات به واسطه‌ی توضیحاتی که شرکت سازنده در شعبه‌ی ژاپن فروشگاه آمازون و در قسمت مربوط‌ به بازی پرسونا 5 قرار داده نیز قابل مشاهده است و فروش این بازی را به‌صورت جهانی نشان می‌دهد که در حال حاضر به‌روز ترین آمار از فروش آن است.

اگرچه این آمار در مقایسه با سایر بازی‌های انحصاری شاید خیلی بالا به نظر نرسد، اما برای یک بازی در سبک نقش آفرینی با این جزییات و مشخصات، آمار بسیار خوب و قابل قبولی تلقی می‌شود. رسیدن به فروش نزدیک به سه میلیون نسخه‌ در سراسر جهان، قطعا عددی‌ است که استودیو آتلوس را راضی نگه خواهد داشت.

در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی، همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، شخصیت جوکر از این اثر توانسته به بازی Super Smash Bros. Ultimate راه پیدا کند. همچنین در خبری دیگر نیز از تاریخ انتشار تقریبی بازی Persona 5: The Royal در غرب مطلع شدید. احتمالا و در جریان گزارش‌ها سال مالی جاری شرکت نینتندو، شاهد اخبار جدیدی مبنی بر انتشار نسخه‌ی سوییچ این بازی نیز باشیم که البته فعلا در حد شایعه است و باید صبر کرد و دید که طی روزهای آتی، چه اخبار جدیدی در این‌باره منتشر خواهد شد.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده