نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

برنامه Vault Insider Program برای مجموعه Borderlands معرفی شد

برنامه Vault Insider Program به منظور اعطای پاداش‌های گوناگون به طرفداران مجموعه محبوب Borderlands کار خود را آغاز کرد.

بنابر تازه‌ترین اخبار بازی، دو شرکت 2K و گیرباکس از برنامه Vault Insider Program برای مجموعه محبوب Borderlands رونمایی کردند. کاربران در این برنامه به واسطه انجام فعالیت‌های مختلف امتیاز کسب می‌کنند که این فعالیت‌ها شامل تماشای ویدیوها، فعال‌سازی کدها، مطالعه مقاله‌ها و موارد دیگر می‌شود. به‌دنبال انجام این کارها، کاربران قادر به استفاده از امتیازات برای دریافت پاداش‌های گوناگون خواهند بود. کلیدهای مربوط‌به صندوق Golden Loot Chest و تصاویر پَس‌زمینه، تنها پاداش‌هایی است که در حال حاضر می‌توان ازطریق این برنامه کسب کرد. بااین‌حال، پاداش‌های دیگری نیز وجود دارد که کاربران در آینده قادر به فعال‌سازی آن‌ها در بازی Borderlands 3 خواهند بود.

برای ثبت‌نام در این برنامه، کاربران به یک حساب کاربری در پلتفرم Shift نیاز دارند. کاربران می‌توانند ازطریق حساب استیم، ایکس‌ باکس و پلی‌ استیشن به ثبت‌نام در برنامه Vault Insider Program اقدام کنند. در حال حاضر هیچ گزینه‌ای برای ارتباط با این برنامه ازطریق فروشگاه اپیک گیمز وجود ندارد، اما با عنایت به اینکه بازی Borderlands 3 به مدت شش ماه در انحصار زمانی این فروشگاه قرار دارد، احتمالا تا زمان انتشار این بازی در شهریور ماه شاهد اضافه‌شدن این مورد نیز خواهیم بود. فروشگاه اپیک گیمز یک فروشگاه تازه است، اما پس از انتشار بازی و با گذشت زمان موارد بسیاری می‌تواند تغییر کند. اضافه کردن حساب‌های کاربری گیمینگ و شبکه‌های اجتماعی به برنامه Vault Insider Program نیز امتیاز بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

براساس اعلام وب‌سایت رسمی بوردرلندز، کاربران به ازای ثبت‌نام در برنامه Vault Insider Program یک Welcome Pack برای بازی Borderlands 3 دریافت می‌کنند که شامل یک نارنجک و پوشش بسیار نایاب و البته وسایل تزئینی مخصوص اسلحه‌ها است. تا زمانی‌که بازی Borderlands 3 به بازار عرضه شود، کاربران می‌توانند از تجربه بازی Borderlands Game of the Year Edition و بازی Borderlands: The Handsome Collection لذت ببرند. بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ازطریق فروشگاه اپیک گیمز برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید از «اینجا» برای ثبت‌نام در برنامه Vault Insider Program اقدام کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده