نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

بازی Borderlands 3 به مدت شش ماه در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود

استودیو گیرباکس اعلام کرد که نسخه پی سی بازی اکشن تیراندازی Borderlands 3 در زمان عرضه به مدت شِش ماه در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی اکشن تیراندازی Borderlands 3 از استودیو Gearbox در زمان انتشار به صورت انحصار زمانی از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت. استودیو گیرباکس در اطلاعیه مطبوعاتی اخیر خود در این‌باره اذعان داشت:

بازی Borderlands 3 در زمان انتشار در تاریخ ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت. بازی Borderlands 3 در ماه آوریل ۲۰۲۰ (بازه ۱۳ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) به سایر فروشگاه‌های دیجیتالی کامپیوتر راه خواهد یافت.

Borderlands 3

شایان ذکر است که بازی Borderlands 3 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد. فروشگاه استیم کمپانی Valve نزدیک به یک دهه محلی برای تمام بازی‌هایی بود که برای کامپیوتر منتشر می‌شد، اما خالق بازی Fortnite یعنی کمپانی اپیک گیمز در تلاش است تا این وضعیت را تغییر دهد.

در ماه‌های اخیر نیز تعدادی از بازی‌های ویدیویی برجسته به فهرست بازی‌های انحصاری فروشگاه Epic Games اضافه شدند که از میان آن‌ها می‌توان به بازی The Division 2 و بازی Metro Exodus اشاره کرد. این موضوع می‌تواند به خاطر تقسیم سود حاصل از فروش بازی‌ها به صورت ۸۸/۱۲ بین توسعه‌دهندگان و اپیک گیمز (در مقام مقایسه باید گفت که سود حاصل از فروش بازی‌ها به صورت ۷۰/۳۰ بین توسعه‌دهندگان و کمپانی ولو تقسیم می‌شود) یا معاملات مالی معرکه دیگر مربوط باشد.

راه‌اندازی فروشگاه اپیک گیمز باعث تقسیم بازیکنان به دو بخش کاملا مجزا شده است که در یک سو بازیکنانی دیده می‌‌شوند که به استیم عادت کرده‌اند و فروشگاه اپیک گیمز را دوست ندارند و در سوی دیگر بازیکنانی هستند که خلاف این نظر را دارند و فکر می‌کنند اپیک گیمز با ایجاد فروشگاه دیجیتالی خود و برقراری رقابتی دوستانه به وضع موجود کمک شایانی کرده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده