// جمعه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

ویدیوی جدید Days Gone موتور سیکلت کاراکتر بازی را نشان می دهد

شعبه استرالیایی پلی استیشن ویدیویی در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که به واسطه آن با جهان بازی Days Gone و موتورسکیلت دیکن آشنا می‌شوید.

یکی از بزرگ‌ترین و مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن 4 در سال جاری، بدون شک بازی Days Gone، محصول جدید استودیو Bend (بند) است. در این بازی که دو دهفته دیگر عرضه خواهد شد، بازیکنان باید در دنیایی وسیع با دشمنانی از جمله دسته‌های عظیمی از زامبی‌های بازی موسوم به فریکر‌ها مبارزه و زنده بمانند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، پلی استیشن استرالیا ویدیوی جدید از بازی مذکور منتشر کرده است که در قالب آن می‌توانید اطلاعات بیشتری از جهان و موتور سیکلت کاراکتر بازی به دست آورید.

تمرکز اصلی تازه‌ترین ویدیوی بازی Days Gone که امانوئل راث، انیماتور ارشد استودیو بند در آن حضور دارد و اطلاعات مختلفی از بازی را به اشتراک می‌گذارد، روی گشت و گذار در محیط‌های بازی با استفاده از موتور‌سیکلت است. در این ویدیو اهمیت موتورسیلکت در کاوش مناطق مختلف و تاثیر آن در بقای شخصیت دیکن سنت جان به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین روی این نکته تاکید می‌شود که موتور سیکلت تنها یک وسیله نقلیه نیست و در بازی Days Gone حکم بهترین دوست شخصیت اصلی را دارد. در ادامه ویدیو به مواردی از جمله امکان ارتقا بخش‌های مختلف موتورسکیلت (برای مثال افزایش ظرفیت باک) و شخصی‌سازی ظاهر آن مانند تغییر رنگ و تغییر قطعات نیز پرداخته می‌شود. ویدیوی جدید بازی Days Gone تنها به موتور سیکلت ختم نمی‌شود و در جریان آن می‌توانید نبرد دیکن سنت جان با فریکر‌ها و دیگر دشمنان بازی را نیز تماشا کنید. این ویدیو در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

بازی Days Gone در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت) به صورت انحصاری روی کنسول PS4 عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن نسخه‌های استاندارد و دیلاکس (دارای مواردی همچون کتاب هنری، موسیقی متن و سه پوسته برای موتور سیکلت) را به ترتیب با قیمت‌های ۶۰ و ۷۰ دلار پیش‌خرید کنید. از دیگر خبر‌های مربوط به بازی Days Gone می‌توان به مشخص شدن زمان کمپین، اتمام مراحل ساخت بازی در اواسط اسفند ماه، تایید بسته الحاقی داستانی و وجود Photo Mode اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده