نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

حالت Photo Mode برای بازی Days Gone تایید شد

استودیو بِند وجود حالت Photo Mode را برای بازی Days Gone تایید کرد و بازیکنان می‌توانند با استفاده از فیلترها و گزینه‌هایی که در دسترس خواهند داشت، لحظات ماندگار بازی را ثبت کنند.

اگر از دنبال‌کنندگان بازی Days Gone هستید، به احتمال بسیار زیاد می‌دانید که ساخت بازی Days Gone به پایان رسیده و در حال حاضر، سازندگان بازی مشغول رفع باگ‌های احتمالی و ترتیب دادن مراحل انتشار اثرشان هستند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، سازندگان بازی Days Gone به‌طور رسمی، وجود حالت Photo Mode را در جدیدترین اثر خود تایید کردند و علاوه‌بر بازی‌هایی همچون God of War ،Marvel's Spider-Man و Horizon Zero Dawn که از قضا همه انحصاری سونی و پلی‌استیشن 4 هستند، اثر انحصاری بعدی سونی یعنی Days Gone هم به شما اجازه می‌دهد تا بازی را متوقف کنید و به ثبت کردن لحظاتی که دوست دارید بپردازید. نکته‌ی شاید جالب ماجرا این است که حالت «فوتو مود» قرار نیست مثل بازی گاد آو وار، به شکل یک آپدیت راهی بازی شود و از همان ابتدا در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

۱۸ فیلتر مختلف، فریم‌های متنوع، لوگوهای جذاب از بازی درکنار حالت Advanced Mode که طبق گفته‌ی سازندگان بیش از ۵۵ گزینه‌ی مختلف را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد، از ویژگی‌های این حالت هستند. سازندگان بازی خاطرنشان کرده‌اند که دقت زیادی برای طراحی این ماد خرج کرده‌اند تا بازیکنان بتوانند همان آزادی‌عملی را که در یک برنامه‌ی ویرایش عکس دارند، در حالت فوتو مود این بازی هم داشته باشند.

بازی Days Gone، ساخته‌ی جدید استودیو بند در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) راهی پلی‌ استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده