// شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

مراحل ساخت بازی Days Gone به اتمام رسید

استودیو بند اعلام کرده است که مراحل ساخت بازی Days Gone تمام شده است و این بازی به‌ اصطلاح گلد شده است.

بازی Days Gone، انحصاری بزرگ پیش روی سونی است که در اردیبهشت ماه در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از تاخیرهایی که روی دیزگان اعمال شد، استودیو بند (Bend Studio)، سازنده بازی Days Gone، با انتشار یک عکس در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که مراحل ساخت بازی تمام شده و به‌عبارتی بازی گلد شده است.

از‌این‌رو بازی برای ارسال به‌خرده‌فروشی‌های مختلف در حال آماده‌سازی است تا در روز عرضه در دسترس خریداران قرار بگیرد. برای آن دسته از افرادی که اطلاعاتی از داستان بازی Days Gone ندارند، باید بگویم که این بازی روایت‌گر داستان کاراکتری به‌نام دیکن است که در جهانی پر از زامبی گرفتار شده است. در طول بازی شاهد میان‌پرده‌های سینمایی متعددی هستیم که با فلش‌بک زدن به‌گذشته کاراکتر اصلی، داستان او را بیش از پیش روایت می‌کند.

از دیگر اخبار حول بازی Days Gone می‌توان به‌مدت زمان بازی اشاره کرد. بازیکنان برای تمام کردن داستان به ۳۰ ساعت زمان نیاز دارند. نکته‌ی جالب توجه این است که ۲۰ درصد این زمان مربوط به‌میان‌پرده‌های داستانی است. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی انحصاری Days Gone چیست؟ آیا به اثری موفق تبدیل می‌شود؟ دیزگان در تاریخ در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه (۲۶ آوریل) عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده