// دوشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

بازی The Elder Scrolls: Blades در صدر جدول دانلود اپ استور قرار گرفت

براساس آمار منتشر شده از سوی موسسه آماری Sensor Tower، بازی The Elder Scrolls: Blades با یک میلیون دانلود در رتبه اول جدول‌ دانلود App Store قرار گرفته است.

در جریان کنفرانس شرکت Bethesda (بتسدا) در نمایشگاه E3 2018 بود که تاد هاوارد از یک بازی موبایل با محوریت سری The Elder Scrolls رو‌نمایی کرد. این بازی موبایل که با نام بازی The Elder Scrolls: Blades شناخته می‌شود، مدتی پیش به‌صورت دسترسی پیش از موعد در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، موسسه آماری Sensor Tower از عملکرد این نسخه در بخش‌های مربوط‌به دانلود و در‌آمد روی پلتفرم iOS  گفته است.

با استناد به گزارش موسسه ذکر شده، نسخه Early Access بازی موبایل The Elder Scrolls: Blades درحالی‌که تجربه آن نیازمند در اختیار داشتن دعوت‌نامه است، در هفته اول ارائه بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. به واسطه این استقبال بازی مذکور در صدر جدول‌های مربوط‌به دانلود اپ استور قرار گرفته است. با این وجود که شرکت بتسدا تعداد دقیق دعوت‌نامه‌های ارسال شده را اعلام نکرده است اما موسسه Sensor Tower احتمال می‌دهد که تعداد آن کمتر از میزان دانلود بازی باشد. در بخش دیگری از گزارش مربوط‌به عملکرد بازی The Elder Scrolls: Blades اعلام شده است که کاربران آمریکایی این بازی با ۴۲ درصد یا به عبارت دیگر با ۴۲۰ هزار بار دانلود بیشترین سهم را از دانلود آن در اختیار دارند. این دسته از بازیکنان تنها در روز ۲۸ مارس (۸ فروردین) بیش از ۱۵۰ هزار بار بازی ذکر شده را دانلود کرده‌اند.

در رابطه با در‌آمد نسخه دسترسی پیش از موعد بازی The Elder Scrolls: Blades، موسسه آماری Sensor Tower اعلام کرده است که این بازی در هفته اول ارائه در حدود ۵۰۰ هزار دلار درآمد داشته است. در این بخش نیز بازیکنان اهل کشور ایالات متحده بیش از دیگر بازیکنان برای بازی مذکور هزینه کرده‌اند. ۷۶ درصد معادل با ۳۸۰ هزار دلار از در‌آمد بازی The Elder Scrolls: Blades از این قشر از بازیکنان حاصل شده است.

درحالی‌که این بازی برای پلتفرم اندروید نیز ارائه شده است، اما در گزارش Sensor Tower تنها آمار مربوط‌به iOS در نظر گرفته شده است؛ به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که میزان دانلود حقیقی آن بیش از آمار منتشر شده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده