// پنجشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

نسخه Early Access بازی The Elder Scrolls: Blades در دسترس کاربران قرار گرفت

حساب کاربری توییتر The Elder Scrolls اعلام کرده است که The Elder Scrolls: Blades وارد مرحله‌ی دسترسی زودهنگام شده است.

بازی اندروید و آیفون The Elder Scrolls: Blades در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد و اعلام شد که قرار است تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی را در دسترس کاربران موبایل قرار دهد. این بازی نقش آفرینی قرار بود در نوامبر ۲۰۱۸ عرضه شود، اما تأخیر خورد و در اوایل ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، حساب کاربری توییتر The Elder Scrolls به‌مناسبت ۲۵ سالگی این مجموعه اعلام کرده است که بازی آیفون و اندروید The Elder Scrolls: Blades وارد مرحله‌ی دسترسی زودهنگام شده است. به‌عبارتی این بازی به‌صورت محدود برای اشخاصی که ثبت‌ نام کرده‌اند،‌ فرستاده خواهد شد تا نسخه دسترسی زودهنگام این بازی موبایل را دانلود کنند. اگر هنوز موفق به‌ ثبت‌ نام برای دریافت این بازی نشده‌اید، می‌توانید از اینجا شانس خود را برای دریافت این نسخه،‌ امتحان کنید.

درانتها اعلام شده است که تمامی پیشرفت بازیکنان در نسخه Early Access، به‌نسخه‌ی اصلی هم منتقل خواهد شد. همچنین این نسخه در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار خواهد گرفت. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا The Elder Scrolls: Blades می‌تواند به یک بازی موبایل موفق و پر مخاطب تبدیل شود؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده