// سه شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

صعود دو تیم Fnatic و Renegades و حذف MIBR در رویداد StarSeries & i-League قطعی شد

در رقابت‌های امروز هفتمین فصل رویداد StarSeries & i-League، خروجی زودهنگام برای نماینده کشور برزیل و صعود دو تیم Renegades و Fnatic، رقم خورد.

بعد از سه روز رقابت در رویداد StarSeries & i-League CS:GO Season 7، پنج تیم از مجموع شانزده تیم حاضر در مرحله اصلی رویداد حذف شدند. این رویداد با مجموع جوایز ۵۰۰ هزار دلار در شانگهای، چین در حال پیگیری است و لیست کامل تیم‌های راه‌یافته به مرحله دوم رویداد فردا مشخص خواهند شد. اولین مرحله رویداد تیم‌های شرکت‌کننده را در یک فرمت سوئیسی در مقابل یکدیگر قرار داده است و تیمی که بتواند سه برد از مجموع پنج بازی خود کسب کند راهی مرحله بعدی می‌شود. در سمت دیگر تیم‌هایی که در مقابل سه حریف خود بازی را واگذار کنند، از دور مسابقات حذف خواهند شد.

در این بین حذف شدن تیم MIBR که در سال جدید با بازیکنانی برزیلی وارد میدان شده است، یک بار دیگر طرفداران این تیم را ناامید کرد و احتمال از هم پاشیدن تیم را افزایش داد. اسطوره‌هایی مانند Fallen و Coldzera جزو بازیکنان اصلی تیم هستند که با مربی‌گری Zews هدایت می‌شوند. با این حال این تیم با حذف شدن در مرحله اول یک رویداد حضوری (LAN) دیگر، یک قدم دیگر به تغییر بازیکن یا حتی از هم پاشیدن تیم نزدیک شد.

fer mibr

starseries & i-league csgo

با اینکه تیم MIBR، در رویداد IEM Katowice 2019، با راه یافتن بین چهار تیم برتر رویداد توانست برخی از انتظارات طرفداران خود را برآورده کند و با توجه به اینکه این جایگاه با باختن در مقابل تیم Astralis، که در حال حاضر بهترین تیم تاریخ بازی کانتر استرایک است، رخ داد، ولی در مسابقات StarSeries & i-League، شاهد یکی از ضعیف‌ترین نمایش‌های این تیم بودیم.

تیم MIBR، در دَه بازی اخیر خود فقط یک برد کسب کرده است که تنها برد آن‌ها در مقابل تیم Panda Gaming، نماینده کشور چین بوده است. برزیلی‌ها در رویداد WESG که انتظار می‌رفت عنوان قهرمانی را از آن خود کنند، با باخت در مقابل نماینده بلغارستان در جایگاه هفتم مسابقات قرار گرفتند و از دور مسابقات حذف شدند. در رویداد BLAST Pro Series، نیز که در شهر برزیل و در مقابل طرفداران این تیم برگزار شد، بازیکنان MIBR نتوانستند هیچ بردی را کسب کنند و حتی در نقشه Train که جزو نقشه‌های مورد علاقه برزیلی‌ها است و نتایج خوبی را در آن کسب کرده‌اند، بازی را به تیم Ninjas in Pyjamas واگذار کردند و با پنج باخت در همان مرحله اول حذف شدند.

حتی Coldzera، ستاره این تیم که در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به عنوان بهترین بازیکن جهان در بازی کانتر استرایک معرفی شده است، در رقابت‌های StarSeries & i-League در مقابل دو تیم North و Renegades، نمایش بسیار ضعیفی را ارائه داد و با رِیتینگ ۰.۸۹ و ۰.۷۷ به عنوان دومین بازیکن بد بازی مطرح شد. تیم MIBR بایستی تا قبل از رویداد Major بعدی که چیزی حدود پنج ماه دیگر در برلین برگزار خواهد شد، خود را آماده کند. برزیلی‌ها ده روز دیگر بایستی در رویداد BLAST Miami، رقابت کنند و یک هفته بعد در مسابقات EPL Americas، با تیم‌هایی مانند EnVy و C9، هم‌گروه شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده