// یکشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

کارگردان The Witcher 3 به تیم سازنده بازی Cyberpunk 2077 ملحق شد

استودیو سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که کارگردن بازی The Witcher 3 در نقش کارگردان طراحی، وارد تیم Cyberpunk 2077 شده است.

نمی‌توان منکر طراحی‌های زیبای بازی The Witcher 3: Wild Hunt شد. این بازی در بخش طراحی توانست پیشرفت زیادی را در بازی‌های ویدیویی به‌وجود آورد و حال، به‌نظر می‌رسد بازی Cyberpunk 2077 هم به‌همین اندازه زیبا خواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سی دی پراجکت اعلام کرد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077، به‌تازگی کانراد توماشکوویچ، کارگردان بازی ویچر 3، را به‌عنوان کارگردان بخش طراحی Cyberpunk 2077 انتخاب شده است. البته سی‌دی پراجکت این مورد را به‌صورت عمومی اعلام نکرده است، بلکه یکی از کاربران لینکدین، با مراجعه به‌حساب کاربری کانراد توماشکوویچ، متوجه سمت جدید وی در تیم سازنده سایبرپانک 2077 شده است. در گذشته هم مشخص شده بود که طراح ارشد مراحل بازی RiME به تیم سازنده سایبرپانک 2077 پیوسته است.

Cyberpunk 2077

این در حالی است که کارگردان هنری بازی، استودیو سی‌دی پراجکت رد را ترک کرد تا در بلیزارد مشغول به کار شود. با این تفاسیر استودیو سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده است که تیم سازنده سایبرپانک 2077، تقریبا ۶۰ درصد بزرگ‌تر از تیمی است که روی The Witcher 3 کار می‌کرده است. در انتها هم می‌توان به این خبر اشاره کرد که بازی Cyberpunk 2077، در نمایشگاه E3 2019 حضور خواهد داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده