نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

بازی Cyberpunk 2077 در E3 2019 حاضر خواهد بود

صفحه‌ی رسمی بازی Cyberpunk 2077 در توییتر، در قالب یک توییت حضور این بازی در رویداد E3 2019 را تایید کرد. با زومجی همراه باشید.

استودیو سی دی پراجکت رد طی ده سال اخیر با ساخت و عرضه بازی‌هایی مثل The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt توانست چه از نظر فنی و چه از نظر مالی، موفقیت‌های بزرگی را کسب کند و از بازی سال گرفته تا ثبت امتیازات بالا، همه را به نام خود بنویسد و هواداران زیادی برای خود دست و پا کند. استودیو خوش‌نام لهستانی چند سالی می‌شود که ساخت بازی Cyberpunk 2077 را با انتشار تریلرهایی گوناگون و جذاب، تایید و اخیرا در جریان آخرین اخبار بازی، حضور سایبرپانک 2077 در رویداد E3 2019 را به شکلی کاملا رسمی، اعلام کرده است.

سی دی پراجکت رد ساعاتی پیش در قالب یک توییت در صفحه‌ توییتر رسمی بازی «سایبرپانک 2077»، حضور این اثر در رویداد مورد انتظار E3 را تایید کرد و چنین نوشت:

برای کسانی که برای‌شان سوال شده است باید بگوییم که بله، ما امسال در رویداد E3 حاضر خواهیم بود.

اینکه سازندگان بازی چه چیزی را برای نمایش در E3 آماده کرده‌اند هنوز مشخص نیست؛ یک تریلر سینمایی جدید، نمایش از گیم‌پلی، یک دموی قابل بازی یا مواردی دیگر. هنوز هیچ اطلاعی از محتوایی که سی دی پراجکت برای E3 آماده کرده یا خواهد کرد در دسترس نیست اما نگاهی به روند ساخت «سایبرپانک 2077» و «ویچر 3» و نمایش‌شان در E3 حدود یک سال قبل از عرضه‌ی جهانی آن‌ها، این امید را ایجاد می‌کند که بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، به احتمال زیاد تاریخ انتشار بازی چند ماه دیگر در E3 2019 مشخص خواهد شد. اما باز هم این‌ها حدس و گمان هستند و حالا حالاها باید منتظر بمانیم.

بازی Cyberpunk 2077، ساخته‌ی مورد انتظار استودیو CD Projekt RED، در تاریخی نامشخص راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. هنوز انتشار بازی برای پلتفرم‌های نسل بعد تایید نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده