نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

تیم سازنده Cyberpunk 2077 حدودا ۶۰ درصد بزرگ‌تر از تیم توسعه‌دهنده The Witcher 3 است

استودیو سی‌دی پراجکت رد با تیمی ۴۰۰ نفره که ۶۰ درصد بزرگ‌تر از تیم سازنده‌ی The Withcer 3 است، به ساخت و توسعه‌ی Cyberpunk 2077 می‌پردازد.

چندی پیش بود که مشخص شد یکی از اعضای تیم سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 یعنی سباستین استفیِن، از استودیو سی‌دی پراجکت رد جدا شده و به استودیو بلیزارد پیوسته است. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، وب‌سایت لهستانی StockWatch با این استودیو مصاحبه‌ای را ترتیب داده؛ مصاحبه‌ای که در آن مشخص شد تعداد اعضای تیم سی دی پراجکت رد پس از انتشار بازی تحسین‌شده‌ی The Witcher 3 حالا ۶۰ درصد بزرگ‌تر شده است.

در بخشی از این مصاحبه، از استودیو CD Projekt RED پرسیده می‌شود که آیا جدا شدن استفین از تیم سازنده‌ی «سایبرپانک 2077» در روند ساختش اختلال و موارد این‌چنینی ایجاد کرده است یا خیر؛ کمپانی لهستانی هم در جواب به این سوال، چنین گفت:

جدایی او سرعت توسعه‌ی بازی را پایین نیاورده و حالا تیم سازنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 حدود ۴۰۰ نفر عضو دارد.

اگر به عقب برگردیم، یک تیم ۲۵۰ نفره (شاید کمی بیشتر) روی بازی The Witcher 3 کار کرد و آن را ساخت، اما حالا، رسیدن از ۲۵۰ نفر به ۴۰۰ نفر رشدی ۶۰ درصدی در گنجایش تیم سی‌دی پراجکت است و با توجه به هدف‌شان یعنی خلق اثری در حد و اندازه‌های Red Dead Redemption 2، این موضوع کاملا ملموس و قابل درک است. طبق آخرین گفته‌های سازندگان، بازی سایبرپانک 2077 از ابتدا تا انتها قابل بازی است و احتمال می‌رود که درحال حاضر، بازی مراحل پولیش شدن را بگذراند و در همین سال ۲۰۱۹ قابل انتشار باشد.

انتشار بازی Cyberpunk 2077 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تایید شده و هنوز مشخص نیست که آیا برای پلتفرم‌های نسل بعد هم پورت می‌شود یا خیر. سی‌دی پراجکت رد در آخرین خبرهای مربوط به این بازی اعلام کرد که سایبرپانک 2077 «زمانی که آماده باشد» عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده