// شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

برنامه آپدیت‌ های بازی Anthem در ۹۰ روز آینده مشخص شد

استودیو BioWare برنامه‌ی ۹۰ روز آینده‌ی خود را برای بازی Anthem اعلام کرد.

بازی Anthem، ساخته استودیو BioWare (بایوور) و کمپانی Electronic Arts (الکترونیک آرتز)، اولین بار در کنفرانس EA Play 2017 معرفی و سپس در کنفرانس خبری مایکروسافت در رویداد E3 2017 رونمایی شد. استودیو BioWare درست پس از انتشار این بازی، برنامه‌ی ۹۰ روز آینده‌ی خود را برای آن اعلام کرد.

علاوه بر به‌روزرسانی‌های ثابت بازی Anthem مثل بهبود کیفیت بازی، چالش‌ها جدید و آیتم‌های جدید فروشگاه، BioWare به مواردی که در ماه‌های آینده به این بازی اضافه می‌شود، اشاره کرد.

تا پایان ماه فوریه، سه رویداد جدید در بازی Anthem برگزار خواهد شد و هنگامی که به ماه مارس می رسیم، رویدادهای بیشتر، پاداش‌ها و مهمتر از همه ماموریت‌های جدید به این بازی اضافه خواهند شد. BioWare آپدیت‌های ماه مارس را Evolving World نامیده است.

در ماه اوریل آپدیت Stronger Together که شامل ماموریت‌ها و رویدادهای جدید می‌شود برای بازی Anthem منتشر خواهد شد. علاوه بر این، در ماه آوریل در کنار گیلدها، جدول امتیازات جهانی و چالش‌های هفتگی شاهد ماموریت‌های جدید Stronghold خواهیم بود. سرانجام در ماه می آپدیت Cataclysm منتشر خواهد شد که این محتوا بزرگترین آپدیت این بازی از زمان عرضه‌اش به شمار می‌رود و شامل جوایز، ماموریت‌ها و رویدادهای جدید می‌شود. BioWare برای دو آپدیت دیگر نیز برنامه‌هایی دارد اما هنوز از محتویات آنان اطلاعاتی در دسترس نیست. بایوور تاکید کرد که بازی Anthem در کنار و به‌همراه جامعه‌ی هواداران این بازی ساخته خواهد شد. 

برای اطلاعات از جزئیات بیشتر راجع به برنامه‌های پیش رو این بازی به سایت رسمی EA مراجعه کنید. بازی Anthem هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده