نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰

فروش بازی موبایل Command & Conquer: Rivals پایین‌تر از انتظارات EA بوده است

در جریان گزارش مالی کمپانی الکترونیک آرتز مشخص شد که بازی Command & Conquer: Rivals هم مثل Battlefield V، عملکرد تجاری‌اش از نظر EA را‌ضی‌کننده نبوده است.

به‌تازگی کمپانی الکترونیک آرتز گزارش مالی خود را منتشر کرده است؛ گزارشی که عملکرد تجاری نه‌چندان قوی این کمپانی را بازتاب می‌دهد و نارضایتی آن‌ها از برآیند مالی بازی‌هایی مثل Battlefield V را نمایان می‌کند.

طی این گزارش و در جریان آخرین اخبار بازی موبایل، مسئولین الکترونیک آرتز عملکرد تجاری بازی Command & Conquer: Rivals را که امسال برای پلتفرم‌های iOS و اندروید منتشر شده است زیر ذره‌بین بردند. مدیرعامل الکترونیک آرتز یعنی اندرو ویلسون طی این جلسه چنین گفت:

ما مشغول کار کردن روی این هستیم که بازیکنان بیشتری را به تجربه‌ی Command & Conquer: Rivals مشغول کنیم.

با اینکه هنوز عدد دقیقی در دسترس نیست اما آمار و ارقام منتشر شده از فروشگاه گوگل نشان می‌دهد که حدود یک میلیون نفر بازی Command & Conquer: Rivals را دانلود کرده‌اند و گویا این آمار چندان به‌مذاق الکترونیک آرتز خوش نیامده و آن‌ها از عملکرد بازی مذکور در فروشگاه‌های آنلاین ناراضی هستند. با اینکه از نظر بلیک یورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آرتز، بازار شدیدا رقابتی بازی‌های موبایل دلیل «پیشرفت کند» این بازی بوده، اندرو ویلسون از عملکرد تجاری بازی در چین رضایت دارد و با توجه به صحبت‌هایش، الکترونیک آرتز فعلا قرار نیست بازار بازی‌های موبایل را رها کند. ویلسون در این باره چنین می‌گوید:

ما به تعهدمان به‌ بازی‌های موبایل پایبند خواهیم ماند. ما به ارزشی که آثارمان در بازار جهانی دارند ایمان داریم و با انتشار محتویات جدید، پشتیبانی از آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

بازی Command & Conquer: Rivals در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۷.۵ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام گرفته چنین می‌خوانیم:

بازی موبایل Command & Conquer: Rivals یک تجربه‌ی لذت‌بخش و خوب در زمینه‌ی بازی‌های استراتژی و کارتی است، اما در این میان مشکلاتی نظیر پرداخت‌های درون برنامه‌ای و نبود بخش تک‌نفره سبب شده است تا گیم‌پلی بازی آنطور که باید و شاید نتواند روی واقعی خود را نشان بدهد. از طرفی سیستم Matchmaking به‌نحوی طراحی شده است که بازیکنان سریعا به یکدیگر متصل می‌شوند و هیچ قطعی‌ای را تجربه نخواهید کرد.

این بازی تماما رایگان را هم‌اکنون می‌توانید روی پلتفرم‌های اندروید و iOS تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده