// جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

تاریخ انتشار بازی A Plague Tale: Innocence اعلام شد

سازندگان بازی A Plague Tale: Innocence ویدیویی از روند ساخت این بازی منتشر کرده‌اند که در قالب آن تاریخ انتشار بازی اعلام شد.

در روز‌های ابتدایی سال ۲۰۱۷ میلادی بود که استودیو Asobo محصول جدید خود را تحت عنوان بازی A Plague Tale: Innocence معرفی کرد و در قالب نمایشگاه‌های E3 2017 و E3 2018 تریلر‌های مختلفی از آن را به نمایش گذاشت. ناشر این بازی یعنی کمپانی Focus Home Interactive قصد دارد با استفاده از مجموعه‌ای ویدیویی زمینه آشنایی با روند ساخت بازی و ویژگی‌های آن را فراهم کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، اپیزود اول این مجموعه منتشر شده است که تاریخ عرضه بازی A Plague Tale: Innocence نیز در قالب آن اعلام شده است.

در اولین اپیزود از مجموعه روند ساخت بازی A Plague Tale: Innocence که با نام Roots of Innocence شناخته می‌شود، تعدادی از اعضای استودیو Asobo به شرح شخصیت‌ها و جهان این بازی می‌پردازند. در این بازی با یک خواهر و برادر به نام‌های Amicia و Hugo در دوران جنگ صدساله (جنگ‌های بین انگلستان و فرانسه در سال‌های ۱۳۳۷ تا ۱۴۵۳) و در شرایطی که طاعون سیاه فرانسه را در بر گرفته، همراه می‌شویم. در محیطی که در هر گوشه‌اش خطر در کمین است، این خواهر و برادر باید با همکاری با یکدیگر برای بقا تلاش کنند.

در این ویدیو علاوه بر شرح داستان بازی A Plague Tale: Innocence، توضیحاتی در مورد تصمیماتی که از سوی سازندگان اتخاذ شده است، ارائه می‌شود. استودیو سازنده عمدا چهره شخصیت‌های اصلی را به شکلی طراحی کرده است که در تضاد با دنیای زشت و منزجر‌کننده این بازی باشند. در ادامه ویدیو علاوه بر آمیسیا و هوگو، شخصیت‌های مختلفی که در طول بازی آن‌ها را ملاقات خواهیم کرد، قابل مشاهده هستند. به دلیل اهمیت بالای نمایش مواجهه معصومیت کودکانه با حقیقت خشن دنیای بازی A Plague Tale: Innocence، استودیو Asobo به سراغ صدا‌پیشگان کم سن و سال رفته است. در بخشی از این ویدیو با صدا‌پیشگان شخصیت‌های اصلی به نام‌های شارلوت مک‌برنی و لوگان هانان آشنا می‌شویم. در پایان نویسندگان بازی از دشواری دیالوگ نویسی برای شخصیت‌های کم سن و سال و آسان شدن این پروسه به کمک صدا‌پیشگان می‌گویند. اپیزود اول از مجموعه روند ساخت بازی A Plague Tale: Innocence را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی A Plague Tale: Innocence در تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. مدتی پیش سازندگان این بازی اعلام کردند که به دلیل ضعف در قدرت سخت‌افزاری کنسول نینتندو سوییچ و تعداد بالای موش‌ها امکان اجرای این بازی روی کنسول مذکور وجود ندارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده