// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵

تریلر جدید بازی A Plague Tale: Innocence موش‌ های درنده را نشان می‌دهد [گیمزکام 2018]

جدیدترین تریلر بازی A Plague Tale: Innocence که در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 منتشر شده است، گیم پلی بازی را در دنیایی ویران نشان می‌دهد.

بر طبق اخبار بازی منتشر شده در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) و استودیو آسوبو (Asobo) تریلر جدیدی از گیم پلی بازی A Plague Tale: Innocence منتشر کردند.

A Plague Tale: Innocence یک بازی ماجراجویی است که داستان آن در مورد دخترکی به نام Amicia و برادر کوچکش Hugo است. تریلر گیم پلی این بازی که به مدت ۱۶ دقیقه است اتمسفر تاریک و دنیای ویران شده آن را نشان می‌دهد که در طی جنگ بین فرانسه و انگلستان به این روز افتاده است.

داستان بازی در سال ۱۳۴۹ جریان دارد که کل دنیای این بازی را موش‌ها فرا گرفته‌اند. موش‌ها در طی اتفاقی که در حومه شهر پیش آمده است دنیای این بازی را پر کرده‌اند و هر چیزی را که بر سر راه آنها قرار می‌گیرد نابود می‌کنند. آنها با خوردن انسان‌ها و حیوانات تعداد خود را افزایش می‌دهند و به گرسنگی بی‌نهایت نزدیک می‌شوند. در این راستا در تریلر منتشر شده آمیسیا و بردارش را می‌بینیم که برای زنده ماندن از چه موانعی عبور می‌کنند و چه کارهایی را برای اینکه از موش‌ها به دور بمانند انجام می‌دهند. از طرفی آنها با استفاده از نور مشعل و حل کردن برخی از معماها موش‌های درنده را از خود دور و راه را برای خود باز می‌کنند.

بازی A Plague Tale: Innocence در جریان نمایشگاه E3 2018 با انتشار تریلری معرفی شد. این بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر می‌شود و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

 نظرات خود را در مورد گیم پلی این بازی که اتمسفر سنگینی را به همراه دارد با زومجی در میان بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده