نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

تریلر جدید بازی A Plague Tale: Innocence منتشر شد [E3 2018]

در حاشیه نمایشگاه E3 2018، شرکت Focus Home Interactive تریلر جدیدی از بازی A Plague Tale: Innocence را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2018، تریلر جدیدی از بازی A Plague Tale: Innocence منتشر شده است. در این تریلر سینمایی شاهد تصاویری از مکان‌هایی که قرار است بازی در آن‌ها جریان داشته باشد هستیم و بار دیگر تصاویری از میدان نبردی که بخشی از اتفاقات بازی را تشکیل می‌دهد، نمایش داده می‌شود. در طول تریلر شاهد تصاویر مختلفی از آمیکیا و هوگو هستیم و در پایان تریلر این خواهر و برادر را در محاصره موش‌های صحرایی کشنده‌ای مشاهده می‌کنیم که آمیکیا تنها با نور مشعل در حال محافظت از برادرش است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی A Plague Tale: Innocence داستان یک خواهر و برادر به‌نام‌های آمیکیا و هوگو را در دوران تاریک طاعون سیاه در قرن ۱۲ میلادی در کشور فرانسه روایت می‌کند. این بازی در سبک ماجراجویی، اکشن و مخفی‌کاری است که بازیکن کنترل این شخصیت‌ها را بر عهده دارد و علاوه بر اینکه باید یک راز تاریک و فراطبیعی را کشف کنید، باید با موش‌‌های کشنده‌ای که قصد کشتن و خوردن شما را دارند نیز مقابله کنید. این بازی توسط استودیوی Asobo در دست ساخت است و شرکت Focus Home Interactive نیز وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. بازی A Plague Tale: Innocence برای اولین بار در ژانویه سال ۲۰۱۷ معرفی شده است و تا به امروز شاهد انتشار تصاویر و تریلرهای مختلفی از آن بوده‌ایم.

بازی A Plague Tale: Innocence قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ برای سه پلتفرم‌ پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده