// پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

کارگردان بازی Cyberpunk 2077 به بلیزارد پیوست

در اقدامی جالب توجه، سباستین استفان، کارگردان خلاق بازی Cyberpunk 2077 به کمپانی بزرگ بلیزارد پیوست.

خبر جدایی یکی از اصلی‌ترین اعضای تیم توسعه‌ی یک بازی، آن هم درست زمانی که بازی در دست ساخت باشد و هنوز به مرحله‌ی انتشار نرسیده، قطعا عجیب به نظر می‌رسد؛ خبری که حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، رخ داده و سباستین استفان، کارگردان خلاق بازی Cyberpunk 2077، استودیو سی دی پراجکت رد را ترک کرده و به کمپانی Blizzard پیوسته است. بازی Cyberpunk 2077 به عنوان یکی از بازی‌های در حال توسعه توانسته توجه بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از بازی‌های مورد انتشار در سبک نقش آفرینی اول شخص شود. استفان تا پیش از این جابه‌جایی، به مدت ۱۲ سال مهمان استودیو CD Projekt Red بوده و تجربه‌ی فعالیت روی توسعه‌ی بازی‌های The Witcher 3: Wild Hunt و The Witcher 2: Assassins of Kings را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که وی در حال کار کردن روی چه پروژه‌ای در شرکت بزرگ بلیزارد است، اما می‌توان گفت که احتمالا در آن‌جا هم به کارگردانی یکی از محصولات روی آورده است و در حال انجام مهارت قبلی خود است. مساله‌ای که بیش از فعالیت کنونی وی اهمیت دارد این است که او در این زمان حساس که هنوز بازی Cyberpunk 2077 در دست توسعه است و زمان زیادی تا انتشار آن باقی مانده، با این جابه‌جایی و ترک شغل پیشین خود، چه تاثیراتی می‌تواند بر این بازی مورد انتظار و بزرگ بگذارد. خوشبختانه می‌توان گفت که اگر بازی قرار باشد تاخیر بخورد، احتمالا با یک وقفه‌ی طولانی روبه‌رو نخواهیم بود.

بازی Cyberpunk 2077 پیش‌تر و در سال ۲۰۱۲ بود که به‌صورت رسمی معرفی شد که البته و همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، ساخت آن به‌طور جدی از سال ۲۰۱۴ کلید خورده است. در جریان رویداد E3 2018 بود که تعدادی از اعضای مخصوص که اجازه‌ی دسترسی به نسخه‌ی محدود و بتای بازی را داشتند، توانستند به اصطلاح در پشت درهای بسته و به دور از چشم دیگران، بخش کوچکی از آن را تجربه کنند که البته باید در نظر داشت که با نسخه‌ی نهایی قطعا تفاوت‌های زیادی خواهد داشت. این بازی نقش آفرینی و مورد انتظار قرار است در تاریخی که هنوز اعلام نشده، برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. سازندگان این اثر گفته‌اند که قصد دارند یک بازی در حد و اندازه‌ی Red Dead Redemption 2 بسازند و همچنین در پیش‌بینی که تحلیل‌گران در مورد این اثر داشته‌اند، انتظار می‌رود بازی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی منتشر شود.

نظر شما در مورد این جابه‌جایی بی هنگام و اثرات احتمالی آن بر ساخت بازی Cyberpunk 2077 چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده