// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

طرفداران Fortnite در The Game Awards 2018 منتظر رونمایی غافلگیر کننده‌ای باشند

جف کیلی و توسعه‌دهندگان استودیو اپیک گیمز اعلام کردند که در کنار فصل 7 بازی Fortnite، محتویات جدیدی از این بازی در جریان رویداد The Game Awards 2018 رونمایی خواهد شد.

گویا هفته هیجان‌انگیزی انتظار بازیکنان بازی Fortnite را می‌کشد. علاوه بر انتشار فصل ۷ بازی بتل رویال اپیک گیمز، سازندگان محتویات جدید و غافل گیر کننده‌ای را برای طرفداران این اثر در نظر گرفته‌اند که ار آنها در جریان کنفرانس The Game Awards 2018 رونمایی خواهند کرد.

جف کیلی، تهیه کننده برنامه گیم اواردز 2018، خاطرنشان کرد که در جریان این رویداد یک نمایش (World Premiere) و معرفی جدید از این بازی خواهند داشت که آخر این هفته برملا خواهند کرد. دانلد ماسترد، مدیر کمپانی اپیک، در جریان این رویداد از محتویات یاد شده رونمایی خواهد کرد.

نیک چستر، مسئول بخش PR استودیو Epic Games، با انتشار توییتی جداگانه اشاره کرد که محتویات جدید فورتنایت مربوط به Season 7 آن نمی‌شود و در انتها افزود:

بی‌صبرانه منتظر هستم که از محتویات زیادی که این هفته برای فورتنایت در نظر گرفته‌ایم رونمایی کنیم.

سازندگان در این راستا از بازیکنان خواستند که در حین رونمایی «بازی خود را در حالت بسته نگه دارند» و گویا قرار است اتفاقی در همان زمان در بازی رخ دهد.

جو و آنتونی روسو، کارگردان‌های سری فیلم Avengers، که از طرفداران پروپاقرص فورتنایت هستند در جریان این رویداد نیز حضور خواهند داشت که آنها را روی صحنه خواهیم دید. البته هنوز مشخص نیست که این دو کارگردان چه چیزی را برای مخاطبان در نظر گرفته‌اند.

دو کارگردان فوق همچنین در گفت‌وگویی که سال جاری با EW داشتند اظهار کردند که در هنگام ساخت فیلم Infinity War به تجربه بازی Fortnite می‌پرداختند. جو روسو شخصا در گفت‌وگویی که با ماسترد داشت در مورد اضافه شدن کاراکتر تانوس به بازی صحبت کرده بود که شاهد راه‌یابی این شخصیت به فورتنایت بودیم. به تازگی، آنتونی روسو در جریان جلسه پرسش و پاسخ Infinity War که هفته گذشته برگزار شد، لباس فورتنایت بر تن داشت که احترام آنها به این بازی کماکان ادامه دارد.

در مورد سیزن 7 بازی فورتنایت باید گفت که اپیک گیمز از محتویات گوناگونی برای این بازی خبر داده است. به گفته سازندگان، به احتمال زیاد شاهد محتویاتی با حال و هوای فصل زمستان در بازی خواهیم بود. فصل جدید بازی Fortnite در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر ماه) که تقریبا مصادف می‌شود با برگزاری رویداد Game Awards 2018 آغاز می‌شود و در دسترس کاربران آن قرار می‌گیرد.

رویداد جوایز بازی ۲۰۱۸ در ساعت ۵ صبح روز ۱۶ آذر ماه (هفت دسامبر) به وقت ایران برگزار می‌شود. به گفته سازندگان در جریان این رویداد شاهد رونمایی از ۱۰ بازی جدید خواهیم بود که یکی از آنها پروژه نقش آفرینی جدید سازندگان Fallout: New Vegas است. اخبار رویداد یاد شده در کمترین زمان ممکن در زومجی پوشش داده خواهد شد.

نظرات خود را در مورد بازی فورتنایت و رویداد گیم اواردز با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید. همچنین اگر  از بازیکنان این بازی هستید و قصد دارید که چالش‌های هفتگی آن را به اتمام برسانید می‌توانید با مراجعه به این پست در زومجی و مقالات مرتبط چالش‌های آن را به پایان برسانید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده