// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

در مراسم The Game Awards 2018 بیش از ۱۰ بازی جدید معرفی خواهند شد

جف کیلی، تهیه کننده رویداد The Game Awards، در گفت‌وگوی تازه‌ای اعلام کرده است که در مراسم امسال، بیش از ۱۰ بازی جدید معرفی می‌شوند.

در جریان مراسم جوایز بازی یا همان The Game Awards، جدا از اهدا جوایز به بهترین بازی‌‌ها و عوامل سازنده، شاهد معرفی بازی‌های جدیدی هستیم که در آینده عرضه خواهند شد. مراسم The Game Awards 2018 هم از این قاعده مستثنا نیست و جف کیلی، تهیه کننده رویداد جوایز بازی، به‌تازگی اطلاعات بیشتری را در بخش معرفی بازی‌های جدید در دسترس کاربران قرار داده است.

طبق جدیدتری اخبار بازی، جف کیلی در حساب کاربری توییتر خود ویدیویی را از خودش منتشر کرده که در آن در مورد انتظارات مخاطبان از این رویداد سخن گفته است. جف کیلی اعلام کرده است که در رویداد پیش رو، شاهد معرفی بازی‌های بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته خواهیم بود. به‌عبارتی جف کیلی در جریان صحبت‌هایش به این مورد اشاره کرده است که در مراسم TGA 2018 بیش از ۱۰ بازی جدید معرفی می‌شوند.

همچنین در کنار معرفی بازی‌های جدید، شاهد منتشر شدن اطلاعات مختلفی از بازی‌هایی هستیم که در گذشته منتشر یا معرفی شده‌اند. مدت زمان این مراسم دو ساعت است و به‌نظر می‌رسد جف کیلی برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان در نظر گرفته است. رویداد جوایز بازی ۲۰۱۸ در ساعت ۵ صبح روز ۱۶ آذر ماه ماه (هفت دسامبر) به وقت ایران برگزار می‌شود. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ منتظر معرفی چه بازی‌هایی هستید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده