// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

یک موسسه حقوقی سیاست استرداد بتسدا را مورد بررسی قرار خواهد داد

تحقیق و بررسی در مورد سیاست استرداد کمپانی بتسدا که باعث نارضایتی برخی از خریداران بازی Fallout 76 شده است، از سوی یک موسسه حقوقی واقع در واشینگتن آغاز شده است.

در طی دو هفته‌ای که از انتشار تازه‌ترین بازی سری Fallout یعنی بازی Fallout 76 می‌گذرد، کمپانی Bethesda Softworks (بتسدا سافت‌ورکس) به عنوان ناشر این بازی فراز و نشیب‌های متعددی را تجربه کرده است. اثری آنلاین که پیت هاینز از پشتیبانی بی‌پایان بتسدا از بازی Fallout 76 می‌گوید، اما به علت حجم بالای باگ‌ها و مشکلات فنی، نتوانست نظر مثبت منتقدین و مخاطبین را جلب کند. به همین علت بسیاری از خریداران بازی مذکور به دنبال پس دادن بازی و استرداد وجه پرداختی هستند که این امر با مشکلات همراه بوده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، موسسه حقوقی Migliaccio & Rathod وظیفه تحقیق و بررسی سیاست استرداد کمپانی بتسدا را بر‌عهده گرفته است.

طبق پستی که در وب‌سایت ردیت منتشر شده است، برخی خریداران نسخه کامپیوتر بازی Fallout 76 توانسته‌اند از طریق ارسال درخواست استرداد، وجه پرداختی خود را پس بگیرند. اما به نظر می‌رسد کمپانی بتسدا سیاست استرداد خود را تغییر داده است و این امر باعث سردرگم شدن بازیکنان در رابطه با دلایل عدم پس گرفتن وجه شده است. یکی دیگر از کاربران وب‌سایت ردیت در پست خود به بازتاب مکالمه‌اش با تیم پشتیبانی مشتریان کمپانی بتسدا پرداخته است که در قالب آن اعلام شده است «آن دسته از خریدارانی که بازی را دانلود کرده باشند واجد شرایط استرداد نیستند».

این تغییر سیاست در رابطه استرداد وجه پرداختی خریداران، توجه موسسه حقوقی Migliaccio & Rathod را به خود جلب کرده است و این موسسه تصمیم به بررسی و تحقیق در رابطه با آن دارد. در وب‌سایت رسمی موسسه مذکور برونو اورتگا تولدو، دستیار وکیل در پستی در رابطه با این تصمیم موسسه Migliaccio & Rathod چنین نوشته است:

موسسه حقوقی Migliaccio & Rathod در حال حاضر مشغول تحقیق و بررسی در مورد استودیو‌های بتسدا (Bethesda Game Studios) به دلیل عرضه بازی Fallout 76 است که از مشکلات زیادی رنج می‌برد. در حالی که خریداران نسخه پی سی این بازی به دلیل حجم بالای مشکلات فنی قادر به تجربه آن نیستند، استودیو مذکور از استرداد وجه پرداختی آن‌ها ممانعت می‌کند. وجود باگ‌ها و گلیچ‌های کم‌تعداد در هنگام عرضه بازی‌های جدید، امری عادی است، اما بازی Fallout 76 با پچ ۵۶ گیگابایتی عرضه شده است که اثبات شده نقطه آغازی برای مشکلات بازی است. بازیکنانی که از گلیچ‌های بی‌شمار بازی ناراضی هستند، اقدام به پس گرفتن مبلغ پرداختی خود کردند که به دلیل دانلود بازی، این امر میسر نیست و آن‌ها مجبور به تحمل این بازی غیرقابل تجربه‌ تا زمانی که به وضعیت قابل بازی برگردد، هستند.

fallout 76

در زمان نگارش این مطلب موسسه حقوقی Migliaccio & Rathod که موسسه‌ای معتبر «با تجربه بررسی و بر‌عهده گرفتن شکایت و دعوی قضایی بر علیه شرکت‌های بزرگ از جمله پرونده‌های تشکیل شده به دلیل اقدامات تجاری نا‌عادلانه و فریبنده» محسوب می‌شود، اقدامات انجام شده در قبال کمپانی بتسدا را اعلام نکرده است.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده