// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷

آپدیت بزرگ بازی Fallout 76 منتشر شد؛ به بزرگی ۴۷ گیگابایت

در جریان آپدیت بزرگ بازی Fallout 76، بسیاری از باگ‌ها رفع و عملکرد و کارایی بازی هم بهبود می‌یابد.

در گذشته کمپانی بتسدا، سازنده و ناشر بازی Fallout 76، اعلام کرده بود که اولین آپدیت بزرگ بازی Fallout 76، حجم زیادی را به خود اختصاص داده است. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، به‌روزرسانی 1.02 بازی فال اوت 76 در دسترس قرار گرفته است و کاربران پلی استیشن 4، باید ۴۷ گیگابایت را دانلود کنند!

حجم بازی Fallout 76 قبل از این آپدیت، ۵۳.۰۴ گیگابایت بود که پس از به‌روزرسانی ۴۷ گیگابایتی، به ۵۳.۲۳ گیگابایت رسیده است. ظاهرا کمپانی بتسدا تقریبا دو سوم فایل‌های بازی بازی را جایگزین و مشکلات را رفع کرده است. در ادامه گفته شده است که حجم این آپدیت برای کاربران ایکس باکس وان، مشابه نسخه PS4 است، اما کاربران کامپیوتر بازی Fallout 76 تنها باید ۱۵ گیگابایت را دانلود کنند.

با توجه به جزئیات آپدیت بازی Fallout 76، باگ مربوط به ماموریت Bureau of Tourism به‌طور کامل رفع شده و عملکرد و کارایی بازی هم بهبود یافته است. از دیگر تغییراتی که در جریان به‌روزرسانی ذکر شده روی بازی اعمال شده است، می‌توان به تغییرات و رفع مشکلات بخش PvP بازی اشاره کرد.

کمپانی Bethesda در این باره می‌گوید:

حجم این آپدیت نسبت به به‌روزرسانی‌هایی که ما برای بازی در نظر گرفته‌ایم زیاد است. آپدیت‌های عادی و منظم بازی حجم بسیار پایینی دارند، اما آپدیت‌های بزرگ آینده در مقایسه با به‌روزرسانی 1.02 حجم کمتری خواهند داشت. هدف ما این است که آپدیت‌های منظمی را برای Fallout 76 در دسترس قرار بدهیم و به‌همراه آن‌ها جزئیات آپدیت را هم منتشر خواهیم کرد تا کاربران متوجه تغییرات شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده