// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۷

اشاره به نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 در کدهای اپلیکیشن آن

با توجه به برخی محتویاتی که در فایل‌های اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 رویت شده است احتمال دارد که این بازی روی پی سی عرضه شود.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 اطلاعاتی مربوط به تنظیمات پی سی را در خود جای داده است. تنظیمات یاد شده مربوط به گرافیک و رزولوشن این بازی است که در این اپلیکیشن دیده شده است. با توجه به شایعه‌ای که چندی پیش در همین راستا منتشر شده بود احتمال دارد که رد دد ریدمپشن 2 برای کامپیوتر عرضه شود.

این موضوع را یکی از کارمندان کمپانی راک‌استار برملا کرده است که البته از هویت این فرد اطلاعاتی در دسترس نیست. وی در این باره گفته است که اپلیکیشن همراه بازی Red Dead Redemption 2 در فایل‌های خود شامل پارامترهایی است که آنها را در پایین می‌توانید مشاهده کنید:

  • PARAM_companionAutoConnectIpPC
  • PARAM_Oculus
  • CommandIsPcVersion(void) 000000000166A12C

همچنین گویا محتویات یاد شده ارتباط مستقیمی با تنظیمات گرافیکی همچون رزولوشن انعکاس آب، Anti-aliasing، کیفیت سایه و کیفیت کلی دارد. البته برخی از موارد یاد شده به طور مثال SIGNIN_PC_APP_URL احتمال دارد که مربوط به نسخه ویندوز این اپلیکیشن باشد تا اینکه نسخه پی‌سی بازی Red Dead Redemption 2، اما در ادامه گزینه Oculus در تنظیمات از نسخه واقعیت مجازی این بازی خبر می‌دهد و نشان می‌دهد که تنها بحث اپلیکیشن در میان نیست. همچنین کلمه PcVersion در آن سو می‌تواند کاربران پی‌سی را به وجد در بیاورد.

اما باز با این حال باید تا تاییدیه رسمی کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games) در مورد پورت شدن بازی روی پی‌سی منتظر بمانیم و امیدوار باشیم که آرتور و همراهانش بتوانند به این پلتفرم راه پیدا کنند.

در خبر‌های مرتبط دن هاوسر، یکی از موسسین کمپانی راک استار اظهار داشت که از این بابت خوشحال است که به جای Red Dead Redemption 2 بازی GTA 6 را منتشر نکرده‌اند. در آن سو در طی بررسی‌ای که دیجیتال فاندری از این بازی داشته است گویا کنسول ایکس باکس وان ایکس بهترین پلتفرم برای تجربه این بازی وسترن است. در انتها گفتنی است که این بازی توانست در سایت متاکریتیک میانگین نمره‌ای معادل ۹۷ را از آن خود کند. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به مقاله نقد و بررسی آن از وب‌سایت‌های معتبر دنیا نگاهی بیندازید. بازی مذکور هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل خریداری و دانلود است.

نظرات خود را در مورد احتمال عرضه بازی Red Dead Redempion 2 برای کامپیوتر با زومجی در میان بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده