// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

شرکت TOYS R US ممکن است از ورشکستگی نجات پیدا کند

شرکت Toys "R" Us رویداد مزایده ورشکستگی خود را کنسل کرد و در ادامه اعلام کرد که به دنبال احیا‌ی کسب و کار برندهای Toys "R" Us و Babies "R" Us است.

بنابر گزارش وال استریت ژورنال، شرکت تویز آر آس طبق گفته‌ی دادگاه در طرح بازسازی پیشنهاد شده‌ی خود به فکر یک شرکت برندینگ جدید برای تویز آر آس و بیبیز آر آس است که موافقت‌نامه‌های جهانی پروانه موجود را حفظ کند و بتواند کسب و کارهای خرده فروش داخلی ایجاد و در آن‌ها سرمایه‌گذاری کند.

وام دهندگان کنترل کننده‌ی TOYS R US مشخص کرده‌اند که هر پیشنهاد واجد شرایط در رویداد مزایده ورشکستگی آن‌ها به احتمال زیاد جایگزین خوبی برای این طرح نبوده است. این مزایده شامل اسم دو برند Toys "R" Us و Babies "R" Us، فهرست رجیستری، دامنه‌های وب، Geoffrey the Giraffe وآیتم‌های دیگر می‌شد.

این تغییر در استراتژی پس از مشاوره شرکت با احزاب کنترل کننده‌ی آن، یک گروه از وام دهندگان که شامل شرکت Solus Alternative Asset Management و سایر صندوق‌های تامینی بود، صورت گرفت. آی پی Toys "R" Us قطعه‌ای ارزشمند از وثیقه وام دهندگان محسوب می‌شود.

تصمیم اولیه برای بستن تویز آر آس که در سال ۲۰۱۷ گرفته شد یک جای خالی ۱۱ میلیارد دلاری در صنعت اسباب بازی سازی بر جا گذاشت و باعث بسته شدن ۸۰۰ فروشگاه و از دست رفتن ۳۳ هزار شغل شد. 

به دنبال اخبار بسته شدن قریب الوقوع شرکت Toys "R" Us، کارگران برای دریافت حق سنوات مبارزه کردند و وال استریت ژورنال نیز گزارش داد که سرمایه‌گذاران خصوصی شرکت تویز آر آس، Bain Capital و KKR & CO، یک فاند ۲۰ میلیون دلاری برای توزیع بین کارگران ایجاد خواهند کرد.

آخرین فروشگاه باقی‌مانده این شرکت در تاریخ ۸ تیر ۹۷ بسته شد؛ در نتیجه این خبر می‌تواند برای دوستداران این برند خوشحال کننده باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده