نویسنده: علی مطوری
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۷

شرکت Toys R Us فروشگاه های خود را در آمریکا تعطیل می‌کند

شرکت خرده فروشی تویز آر آس (Toys R Us) که سابقه‌ای ۷۰ ساله در زمینه‌ی تولید و عرضه اسباب بازی دارد، تمامی ۸۰۰ فروشگاه خود را در آمریکا تعطیل خواهد کرد.

براساس گزارش وال‌استریت ژورنال، امروز مدیرعامل شرکت Toys R Us به طور رسمی اعلام کرد که تمامی فروشگاه‌های این شرکت به‌زودی در آمریکا بسته خواهند شد. ظاهرا تویز آر آس با صدها میلیون دلار بدهی در سال جاری مواجه است که برای اداره کردن فروشگاه‌های آمریکا خود نیاز به بازپرداخت آنها دارد. متاسفانه این امر تاکنون میسر نبوده و حتی هیچ خریداری برای این شرکت پیدا نشده است؛ بنابراین تویز آر آس با وضعیت فعلی مجبور به تعطیل کردن تمامی ۸۰۰ فروشگاه خود در آمریکا است که معادل با از دست رفتن ۳۳ هزار شغل در این کشور خواهد بود. گفتنی است وضعیت این کمپانی در انگلستان هم تعریفی ندارد و به همین شکل دنبال می‌شود.

Toys R Us

شرکت Toys R Us در کشورهای آسیایی و کانادا هم شعبه‌های جداگانه‌ای دارد و تجارت این کمپانی در بخش آسیایی خود به دلیل داشتن بیشترین سود، همچنان به فعالیت ادامه خواهد داد؛ اگرچه که وضعیت شعبه‌ی استرالیا هنوز مشخص نشده است.

گمانه‌زنی‌ها در رابطه با ورشکستگی شرکت تویز آر آس از مدتی پیش شروع شده بود؛ زیرا در سال گذشته این کمپانی در آمریکا برای حفاظت از ورشکستگی ثبت نام کرد. مدیرعامل Toys R Us، یکی از اصلی‌ترین دلایل این وضعیت را فروش ضعیف در فصل تعطیلات دانست و بیان کرد عملکرد این شرکت در شلوغ‌ترین مقطع سال چیزی کمتر از فاجعه نبوده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده