نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

کونامی به برخی ویژگی‌های گرافیکی بازی Castlevania Requiem اشاره کرد

به‌تازگی خبرهایی جدید پیرامون ویژگی‌های گرافیکی مجموعه‌ی Castlevania Requiem یا به عبارتی، پورت PS4 دو نسخه ابتدایی سری کسلوانیا توسط کونامی منتشر شده که در این مطلب، آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

اگر در این مدت، اخبار بازی را دنبال کرده باشید، حتما نام Castlevania Requiem را زیاد در بلاگ‌های خبری حوزه‌ی گیم دیده‌اید. این بازی که در ابتدا نامش در وب‌سایت رسمی رده‌بندی سنی کشور کره و پس از آن، در بلاگ جهانی رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی (ESRB) دیده شده بود، بالاخره توسط کونامی و به صورت رسمی معرفی شد. این بازی قرار است دو قسمت ابتدایی و محبوب سری کسلوانیا یعنی Symphony of the Night و Rondo of Blood را به پلی‌استیشن 4 بیاورد. این خبر برای هوادارانی که نتوانسته بودند این دو بازی را تجربه کنند، خیلی خوشحال‌کننده بود و به همان اندازه هم مبهم بود؛ چرا که کونامی مشخص نکرد که این دو قسمت را به صورت ریمیک/ریمستر در قالب مجموعه‌ی Castlevania Requiem عرضه می‌کند یا خیر که خب بعد از معرفی رسمی بازی، مشخص شد که این دو بازی قرار است به‌صورت یک پورت با رزولوشن 1080p قابل بازی باشند.

حال به‌تازگی، کونامی با انتشار یک سری توییت، اطلاعاتی جدید از ویژگی‌های گرافیکی Castlevania Requiem منتشر کرده که در این مطلب آن‌ها را بررسی می‌کنیم. در توییت‌هایی که پیش‌تر اشاره شد، کونامی یک سری از ویژگی‌های گرافیکی بازی را معرفی کرده است. یکی از این ویژگی‌ها، Blackout نام دارد که با فعال کردنش، تصاویر پس‌زمینه یا همان والپیپرها در بازی نمایش داده نمی‌شوند. دیگر ویژگی بصری بازی که توسط کونامی معرفی شده، حالت Pixel Smoothing است که ظاهر بازی را کمی امروزی‌تر می‌کند. البته کسانی هم که می‌خواهند بازی از نظر گرافیکی مثل نسخه‌های اصلی‌اش باشد، می‌توانند تنظیمات گرافیکی آن را طوری انجام بدهند تا دقیقا به همان شکل کلاسیک بازی برایشان اجرا شود.

Castlevania Requiem

در کنار این موارد، اجرای بازی به‌صورت 4K، پشتیبانی از تروفی و اسپیکرهای DualShock 4 از دیگر موارد قابل ذکری هستند که بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

مجموعه‌ی Castlevania Requiem در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) به صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد. قیمت نسخه‌ی اروپایی بازی ۲۰ یورو اعلام شده و گفتنی است در صورت پیش‌خرید بازی، ۱۵ درصد تخفیف به کاربران اعطا خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده