نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵

بازی Castlevania Requiem در سایت ESRB فهرست شد

دو نسخه‌ی Symphony of the Night و Rondo of Blood از مجموعه‌ی کسلوانیا در قالب بازی Castlevania Requiem در بلاگ رسمی رده‌بندی سنی بازی‌ها قرار گرفت.

چندی پیش، با خبر شدیم که در بلاگ رسمی رده‌بندی سنی بازی‌ها کشور کره، نام اثری به‌نام Castlevania Requiem برای پلی استیشن 4 فهرست شده است؛ در توضیحات این بازی در بلاگ کره‌ای مذکور، آمده بود که دو نسخه‌ی Rondo of Blood و Symphony of the Night قرار است در قالب مجموعه‌ای به نام Castlevania Requiem، راهی پلی استیشن 4 شود. تا به امروز از این بازی هیچ خبری نشد و کمپانی کونامی هم درموردش سکوت کرده بود تا اینکه امروز، در جریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که Castlevania Requiem در وب‌سایت رسمی و جهانی رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی یعنی ESRB هم لیست شده است.

مطلب موجود در بلاگ ESRB، مواردی را که در آن بلاگ کره‌ای وجود داشتند تایید می‌کند؛ مجموعه‌ی Castlevania Requiem قرار است به طور انحصاری، برای پلی استیشن 4 عرضه شود و به‌واسطه‌ی آن، کاربرها می‌توانند دو بازی Symphony of the Night و Rondo of Blood را روی کنسول نسل هشتمی سونی تجربه کنند.

هنوز هیچ واکنشی از سوی کونامی، خالق این مجموعه، دریافت نشده ولی خب دیده شدن نام این بازی در بلاگ رسمی ESRB و همچنین سازمان رده‌بندی سنی کشور کره، می‌تواند حکم تاییدی باشد بر ساخته شدن این بازی و تایید کونامی، به این خبرها رنگ و بویی رسمی خواهند داد. به هرحال باید منتظر واکنش کونامی باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده