نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶

دو نسخه از مجموعه بازی Castlevania احتمالا بازنشر می‌شود

با فهرست شدن نام بازی‌های Castlevania: Symphony of the Night و Castlevania: Rondo of Blood در بلاگ رده‌بندی سنی کشور کره، احتمال عرضه‌ی دوباره این دو بازی بالا رفت.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، آگاه شدیم که دو بازی Castlevania: Symphony of the Night و Castlevania: Rondo of Blood در بلاگ رسمی رده‌بندی سنی در کشور کره، برای کنسول پلی استیشن 4 فهرست شده‌اند و همین موضوع، احتمال عرضه‌ی دوباره‌ی این دو ساخته‌ی تحسین‌شده کمپانی کونامی را بالا برده است. با وجود اینکه خود کونامی هنوز این خبر را تایید نکرده، اما خب با توجه به مطلب منتشر شده در سایت کره‌ای، می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نزدیک، کونامی این خبر را به‌طور رسمی منتشر کند.

گفتنی است که این دو بازی ظاهرا قرار است در قالب یک مجموعه با نام Castlevania Requiem، راهی پلی‌استیشن 4 شود و اینکه این دو بازی قرار است ریمستر شوند یا اینکه با نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن‌ها طرف خواهیم بود، موضوعی است که فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بازی Castlevania: Rondo of Blood در سال ۱۹۹۳ در کشور ژاپن منتشر شد و بعدها، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی آن با نام Castlevania: The Dracula X Chronicles برای کنسول دستی PSP منتشر شد. دنباله Rondo of Blood با نام Castlevania: Symphony of the Night در سال ۱۹۹۷ و برای کنسول پلی استیشن 1 منتشر شد که تحسین کاربران و منتقدین را به‌همراه داشت. قسمت‌های بعدی این مجموعه با اینکه در زمینه‌ی فروش، عملکرد قابل توجهی را ثبت نکردند، اما واکنش‌های خوبی را از سوی منتقدین به دست آوردند و کسلوانیا را به یک مجموعه‌ی کالت کلاسیک تبدیل کردند.

اوایل سال جاری میلادی هم یک نسخه‌ی جدید از این مجموعه با نام Castlevania: Grimoire of Souls برای کاربران ژاپنی معرفی شد. هنوز مشخص نیست که ساخت بازی Castlevania Requiem حقیقت دارد یا نه و اگر حقیقت دارد، آیا به صورت انحصاری در کشور ژاپن منتشر می‌شود یا اینکه به دیگر نقاط جهان هم راه پیدا خواهد کرد.

نظرات خود را در این مورد، با زومجی درمیان بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده