نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

پیشنهاد کارگردان God of War به تل تیل گیمز برای برخورد مناسب با کارمندانش

کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War توصیه‌هایی برای سران تل تیل گیمز دارد.

بعد از اتفاقاتی که برای تل تیل گیمز (Telltale Games) پیش آمد، مسئولین استودیو از صحبت با تعدادی از کمپانی‌ها در مورد امکان کار روی قسمت‌های باقی‌مانده از آخرین فصل بازی واکینگ دد (The Walking Dead) حرف زدند و این موضوع با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد. در کنار واکنش‌های مثبت زیادی از طرف علاقمندان بازی که از احتمال تجربه کردن بازی The Walking Dead: The Final Season به شکل کامل خوشحال شدند، عده‌ای هم نظر دیگری داشتند؛ از جمله کوری بارلوگ، کارگردان بازی خدای جنگ (God of War).

کوری بارلوگ در مورد این ماجرا به اخراج بیش از ۲۰۰ نفر از تل تیل اشاره می‌کند و می‌گوید:

امیدوارم چنین خبری به این معنی باشد که اول به کارمندان اخراجی خود حقوق واقعی آن‌ها را پرداخت کنید و بعد از آن به سراغ ساخت و تکمیل قسمت‌های باقی‌مانده بروید. این قضیه هر قدر هم طول بکشد، باز هم در چنین شرایطی بهتر است اول در کمال احترام به افراد اخراجی رسیدگی شود و بعد سراغ سایر کارها برویم.

بعد از آن یک نفر در جواب توییت بارلوگ به نامشخص بودن قرارداد کارمندان تل تیل گیمز با استودیو اشاره کرده است و اینکه شاید قرارداد آن‌ها به شکلی تنظیم شده است که تل تیل بعد از اخراج افراد از استودیو وظیفه‌ای برای تأمین مالی آن‌ها ندارد؛ موضوعی که بارلوگ به این شکل به آن جواب داده است:

آنچه که من در مورد آن گفتم، بیشتر از بحث‌های حقوقی به انسانیت مربوط می‌شود و وقتی به چشم‌های یک نفر نگاه می‌کنید و از او می‌خواهید تمام سعی و تلاش خود را برای ارائه محصولی باکیفیت انجام دهد، باید به این موارد هم فکر کنید. برخورد احترام‌آمیز با دیگران لزوماً یک قانون نیست، ولی تصور کنید دنیا برای فرزندان ما چقدر زیباتر می‌شد اگر همگی به چشم یک قانون نانوشته به آن نگاه می‌کردیم.

با وجود گذشت یک هفته از ماجرای ناراحت‌کننده پیرامون تل تیل گیمز، همچنان جزییات زیادی از این اتفاق باقی مانده است که از آن‌ها خبر نداریم و امیدواریم مسئولین تل تیل توضیحات بیشتری در مورد این قضیه و آینده استودیو بدهند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده