نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

بازی Castlevania Requiem برای پلی استیشن 4 تایید شد

مجموعه‌ی Castlevania Requiem شامل نسخه‌ی Symphony of the Night و Rondo of Blood کسلوانیا، در تاریخ ۴ آبان به طور انحصاری راهی پلی استیشن 4 می‌شود.

بالاخره پس از لیست شدن مجموعه‌ی Castlevania Requiem در بلاگ ESRB و وب‌سایت رده‌بندی سنی کشور کره، انتشار این مجموعه در جریان آخرین اخبار بازی، توسط کونامی و آن هم به‌شکلی کاملا رسمی و با انتشار یک تریلر، تایید شد. این بازی در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) و با قیمت ۲۰ یورو (در اروپا) به صورت انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد. کونامی به‌زودی اطلاعات بیشتری از نحوه‌ی انتشار بازی در سایر نقاط جهان (به غیر از اروپا) منتشر خواهد کرد.

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، این مجموعه شامل دو نسخه‌ی Rondo of Blood و Symphony of the Night می‌شود و شاید برای‌تان سوال شود که آیا این نسخه قرار است این دو بازی قدیمی را کاملا بازسازی/ریمستر کند یا خیر؟ به نقل از بلاگ سونی، این بازی یک پورت با کیفیت 4K/1080P برای کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود. تصاویر پس‌زمینه‌ی بازی با رزولوشن بسیار بالایی پردازش خواهند شد و گزینه‌های رندرگیری مختلفی قرار است در دسترس کاربران قرار گیرد؛ ضمن اینکه پشتیبانی کامل از سیستم لرزاننده و اسپیکر کنترلر پلی‌استیشن 4 و درنظر گرفته شدن یک سری تروفی برای این بازی، از دیگر تغییرات قابل ذکر مجموعه‌ی Castlevania Requiem نسبت به نسخه‌های کلاسیک است.

این بازی به‌طور کامل در انحصار PS4 خواهد بود و با توجه به پاسخ اعضای کونامی به خبرنگار وب‌سایت گیم‌اسپات، قرار نیست شاهد عرضه‌ی یک بازی انحصاری زمان‌دار از سوی آن‌ها باشیم.

بازی Castlevania Requiem در ۴ آبان به‌طور انحصاری راهی پلی‌استیشن 4 خواهد شد. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید پیش خرید کنید. در ادامه، تریلر معرفی بازی را تماشا می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده