نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

نسخه پلی استیشن 4 بازی PUBG در سایت رده‌بندی سنی کشور کره‌ فهرست شد

با فهرست شدن نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در بلاگ رده‌بندی سنی کشور کره، احتمال انتشار این بازی برای کنسول سونی افزایش یافت.

با اینکه بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان مایکروسافت و همچنین پلتفرم ویندوز منتشر شد، اما با این وجود، توانست جامعه‌ی کاربران بزرگی را برای خودش دست و پا کند.

به‌تازگی در جریان آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که جامعه‌ی کاربران این بازی قرار است بزرگ‌تر از قبل شود چون نام نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در بین بازی‌هایی که در این بلاگ رده‌بندی شده‌اند، دیده می‌شود و همین موضوع، احتمال عرضه‌ی آن روی PS4 را بالا برده است.

بازی PUBG را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان و پی سی تجربه کنید. مایکروسافت طی این یک سالی که بازی برای پلتفرم‌هایش عرضه شده، روی آن خیلی مانور داد و با برگزاری رویدادها و استریم‌های مختلف، به همه‌گیر و بزرگ‌تر شدن جامعه‌ی کاربرانش کمک بزرگی کرد. حالا که یک سال از انتشار بازی برای پلتفرم‌های مایکروسافت گذشته، به نظر می‌رسد که استودیو PUBG Corp درنظر دارد تا آن را برای پلی استیشن 4 هم عرضه کند و باید صبر کرد و دید که آیا این خبر صحت دارد یا خیر. بلاگ رده‌بندی سنی کشور کره این روزها خیلی خبرساز شده و دیروز هم نام نسخه‌های پلی استیشن 4 دو قسمت از مجموعه کسلوانیا در آن دیده شد. در آخرین اخبار منتشر شده از بازی پابجی هم باخبر شدیم که سازندگان این اثر، برای حل کردن مشکل افت فریم روی کنسول ایکس باکس وان ایکس، گرافیک بازی را کاهش خواهند داد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده