نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

اطلاعاتی جدید از حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

با شروع بتای حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4، اطلاعاتی جدید از روند آن منتشر شد.

این هفته کسانی که بازی Call of Duty: Black Ops 4، ساخته‌ی استودیو تری‌آرک و کمپانی اکتیویژن را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند بتای حالت بتل رویال بازی را که Blackout نام دارد بازی کنند. حال به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، ناشر این بازی مورد انتظار، اطلاعاتی جدید از آیتم‌ها، کاراکترهای قابل بازی، نقشه و وسایل نقلیه‌ی موجود در این حالت از بازی را منتشر کرده است که در این مطلب، آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

همانطور که پیش‌تر مشخص شد، در حالت Blackout حدود ۸۰ نفر به رقابت خواهند پرداخت که در مقایسه با آثار هم‌سبک مثل PUBG یا فورتنایت، بیست نفر کمتر است. استودیو تری‌آرک در این باره اعلام کرده است که احتمالا تا زمان انتشار بازی، این عدد دست‌خوش یک‌سری تغییرات شود و ۸۰ بازیکن، عدد نهایی برای تعداد بازیکنانی که در این حالت شرکت می‌کنند نخواهد بود و واکنش بازیکنانی که در بتای بازی شرکت می‌کنند، در تعیین عدد نهایی تاثیر خواهد داشت.

حالت Blackout در سه بخش تک نفره (Solo) دو نفره (Duos) و چهار نفره (Squads) قابل بازی است. مثل دیگر بازی‌های سبک بتل رویال، در حالت Blackout، بازیکنان ابتدا با یک سری لباس پرواز (WingSuit) روانه‌ی یک جزیره که هزار و پانصد بار بزرگ‌تر از نقشه‌ی Nuketown است می‌شوند و پس از فرود در آن، باید به دنبال سلاح‌های موجود در جزیره بگردند و مبارزه برای بقا در نقشه‌ای که اندازه‌اش رفته رفته کوچک می‌شود را آغاز کنند.

شما در این بازی می‌توانید از میان کاراکترهای مشهور سری بلک آپس مثل Reznov، Mason، Richtofen، Takeo، Ajax، Battery، Seraph و بیشتر، یک نفر را انتخاب کنید و بازی را با او پیش ببرید. نقشه‌ی بزرگ این حالت که پیش‌تر به طور رسمی معرفی شد، مناطق و نقشه‌های مشهور این سری مثل Nuketown، Firing Range، Hyrdo و بیشتر تشکیل می‌دهند. جالب است بدانید که در بعضی مناطق از نقشه، زامبی وجود دارد و اگر گذرتان به آن‌ها افتاد، علاوه بر دیگر بازیکنان حاضر در منطقه، باید با زامبی‌ها هم دست و پنجه نرم کنید!

سازندگان بازی در طراحی سلاح‌ها هم از منابع خاطره‌انگیز این سری استفاده کرده‌اند و در طی مبارزات خود، با تفنگ‌هایی که پیش از این در قسمت‌های قبلی این سری استفاده کرده بودید، مواجه خواهید شد. تفنگ‌هایی مثل Cordite، MOG-12، Vapr-XKG، War Machine grenade launcher، Annihilator pistol و بیشتر، در طی بازی روی نقشه اسپاون می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را بردارید و بازی را ادامه دهید. در کنار این تفنگ‌ها، آیتم‌ها و لوازمی مثل Razor Wire، Recon Car و Sensor Dart هم در گوشه گوشه‌ی نقشه در دسترس قرار گرفته‌اند. درباره‌ی وسایل نقلیه‌ هم باید گفت که سازندگان بازی، انواع وسایل نقلیه‌ی زمینی، هوایی و دریایی را برای این حالت ویژه، طراحی کرده‌اند.

بتای حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 از تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) ابتدا روی پلی استیشن 4 آغاز شده است؛ سپس در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور)، کاربران ایکس باکس وان می‌توانند آن را تجربه کنند و یک روز بعد، افرادی که اکانت Battle.net دارند،‌می‌توانند آن را روی پی سی خود به رایگان تجربه کنند. کسانی که نسخه‌ی PC را پیش‌خرید کرده‌اند، یک روز زودتر می‌توانند بتای آن را روی کامپیوتر خود بازی کنند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. این هفته اخبار زیادی پیرامون حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد؛ از تریلر جدید این حالت تا اطلاعاتی تازه پیرامون Perkهای موجود در حالت مذکور، همه را می‌توانید در زومجی بخوانید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده