نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶

تریلر بازی Shadow of the Tomb Raider فرار لارا کرافت از مرگ را نشان می‌دهد

کمپانی اسکوئر انیکس تریلر جدیدی را از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرد که در آن لارا کرافت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از تله‌ها و محیط‌های مرگبار جان سالم به در ببرد.  

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی اسکوئر انیکس و استودیو ایداس مونترال تریلر جدیدی را از بازی اکشن ماجراجویی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرده‌اند که لارا کرافت را در حال پشت سر گذاشتن محیط‌های مرگبار و تله‌های مهلک نشان می‌دهد؛ مواردی که همگی دست به دست هم داده‌اند تا او را از ماجراجویی جدیدی که به منظور جلوگیری از پایان جهان آغاز کرده است، بازدارند.

استودیو Eidos Montreal قطعا از روش‌های مختلفی برای به خطر انداختن جان لارا کرافت در این سفر هیجان‌انگیز استفاده کرده است. لارا کرافت در این مسیر باید از تخته سنگ‌ها، قفس‌هایی با زندانی‌های مرده، صخره‌ها و سقف‌های در حال ریزش و موارد بی‌شمار دیگر عبور کند و از تله‌های مرگباری که برخی از آن‌ها به وسیله انسان‌ها و برخی دیگر به صورت طبیعی ایجاده شده‌اند، جان سالم به در ببرد.

کمپانی Square Enix در طول هفته‌های گذشته تریلرهای جدیدی را از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرد و از این طریق بخش‌های مختلفی از بازی نظیر «کاوش زیر آب»، «ضربات تمام کننده»، «دشمنان سرسخت لارا کرافت» و «مقبره‌های تاریک و مرگبار» را به نمایش در آورد. این کمپانی همچنین چندی قبل حالت نیو گیم پلاس بازی Shadow of The Tomb Raider را تایید کرد و جزییات تنظیمات درجه‌های سختی بازی را به اشتراک گذاشت.

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده