نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

تاریخ انتشار نقدهای بازی Spider-Man مشخص شد

نقدهای بازی Spider-Man روز سه شنبه ۱۳ شهریور منتشر خواهند شد.

کمتر از بیست روز دیگر بازی Spider-Man، جدیدترین ساخته‌ی استودیو اینسامنیاک گیمز، راهی بازار می‌شود و می‌توانیم جدیدترین ماجراجویی پیتر پارکر/اسپایدرمن را به طور انحصاری روی پلی استیشن 4 تجربه کنیم. بازی هم‌اکنون در اختیار منتقدین قرار گرفته و آن‌ها در حال تجربه و بررسی بازی هستند.

امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که نقدهای بازی مرد عنکبوتی در تاریخ سه‌شنبه ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران منتشر می‌شوند و سه روز قبل از بازی و با توجه به نقدهای منتشر شده، می‌توانیم برای خرید آن تصمیم‌گیری کنیم. البته چندی پیش منتقدان اولین واکنش‌های خود پیرامون بازی را به اشتراک گذاشتند؛ واکنش‌هایی امیدوارکننده که خبر از موفقیت احتمالی بازی می‌دهند.

بازی Spider-Man در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این چند وقت شاهد انتشار اخبار و نمایش‌های مختلفی از بازی بودیم؛ از خبر مدت زمان مورد نیاز برای اتمام بازی و تاریخ انتشار یک سری از بسته‌های الحاقی‌اش تا تریلر جدید آن با محوریت دوستان مرد عنکبوتی و طراحی صحنه‌های اکشن. شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش این بازی را هم در زومجی بخوانید.

نظر شما چیست؟ حدس می‌زنید بازی اسپایدرمن چه نمره‌ای را کسب می‌کند؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده