نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

اتمام بازی Spider-Man به طور میانگین ۲۰ ساعت طول خواهد کشید

با توجه به مطلبی که در صفحه‌ی توییتر یکی از سازندگان بازی Spider-Man منتشر شده، تمام کردن این بازی به‌طور میانگین به حدود ۲۰ ساعت زمان نیاز دارد.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به مطلبی که در صفحه‌ی توییتر جیمز استیونسون، مدیر ارتباطات استودیو اینسامنیاک گیمز، سازنده‌ی بازی مورد انظار Spider-Man وجود دارد، مشخص شد که کاربران برای به پایان رساندن این بازی به حدود بیست ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

این خبر با استناد به پاسخ استیونسون به یکی از هواداران در توییتر که از وی درباره‌ی مدت زمان مورد نیاز برای تمام کردن بازی سوال پرسیده بود، رسمیت پیدا کرده است. استیونسون در پاسخ خود اشاره کرده که تست‌کنندگان بازی که آن را روی یک درجه‌ی سختی عادی تجربه کرده‌اند، حدود بیست ساعت برای تمام کردنش وقت صرف کرده‌اند؛ گفتنی است بازی برای افرادی که در کنار ماموریت‌های داستانی، به کارها و فعالیت‌های فرعی نیز پرداخته‌اند، بیش از بیست ساعت طول کشیده است.

با توجه به این مطلب، بازی برای کسانی که دوست دارند به طور تمام و کمال از محتویاتش لذت ببرند و در تمامی فعالیت‌های آن شرکت کنند، بیش از بیست ساعت طول خواهد کشید و این بیست ساعتی که استیونسون در صحبتش به آن اشاره کرده، به اتمام بخش داستانی روی درجه‌ی سختی Normal و شرکت در یک‌سری از فعالیت‌های جانبی برمی‌گردد. از آنجایی که بازی از یک سیستم تاب خوردن بسیار جذاب بهره می‌برد و احتمال اضافه شدن حالت Photo Mode به آن هم وجود دارد، علاقه‌مندان می‌توانند ساعت‌ها در جهان بازی سرگرم شوند و از آن لذت ببرند.

بازی مرد عنکبوتی در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) به طور انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده