// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

تاریخ عرضه سه قسمت بسته الحاقی The City That Never Sleeps بازی Spider-Man مشخص شد

بسته الحاقی The City That Never Sleeps بازی Marvel's Spider-Man دارای سه قسمت است که اولین قسمت آن، اول آبان ماه عرضه می‌شود.

استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سازنده بازی Marvel's Spider-Man، در گذشته بسته الحاقی The City That Never Sleeps را معرفی کرده بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اینسامنیاک گیمز اطلاعات بیشتری را از این بسته الحاقی در دسترس قرار داد.

بسته الحاقی The City That Never Sleeps شامل سه قسمت مختلف می‌شود که اولین قسمت، The Heist نام دارد و در تاریخ یک آبان ماه (۲۳ اکتبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. مرد عنکبوتی در این قسمت با فلیسیا هاردی در نقش گربه سیاه روبه‌رو خواهد شد که در داستان اصلی، سر نخ‌هایی را از خود به جای می‌گذارد تا مرد عنکبوتی او را دنبال کند. در این قسمت بازیکنان جدا از روبه‌رو شدن با گربه سیاه، می‌توانند مراحل جدید و چالش‌های تازه‌ای را انجام دهند و گروه‌های جدیدی از دشمنان را از بین ببرند. همچنین اعلام شده است که در اولین قسمت از بسته الحاقی The City That Never Sleeps، سه لباس جدید برای مرد عنکبوتی در نظر گرفته شده است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را آزاد کنند.

در گذشته و نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، برایان اینتیهار، کارگردان بازی مرد عنکبوتی، در یک لایو استریم اعلام کرده بود که گربه سیاه خلق شده در این بازی، متفاوت با کامیک خواهد بود و شاهد بلک کت مخصوص به اینسامنیاک گیمز هستیم. دومین قسمت از بسته الحاقی ذکر شده، Turf Wars نام دارد که در ماه نوامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این در حالی است که سومین قسمت Silver Lining نام دارد و در ماه دسامبر عرضه می‌شود.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از دو قسمت بعدی در دسترس قرار نگرفته است. کاربران می‌توانند سه قسمت بسته الحاقی The City That Never Sleeps به صورت جداگانه و با قیمت ۹.۹۹ دلار از فروشگاه پلی استیشن خریداری کنند. همچنین این سه قسمت به صورت یک باندل با قیمت ۲۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. جدا از این مورد، اگر هنوز بازی Marvel's Spider-Man را خریداری نکرده‌اید، می‌توانید با پرداخت ۷۹.۹۹ دلار، نسخه دیلاکس ادیشن را خریداری کنید که شامل بازی اصلی، بسته الحاقی The City That Never Sleeps و محتویاتی برای پاداش است.

بازی Marvel's Spider-Man در تاریخ ۱۶ شهریور ماه (هفت سپتامبر) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده