// دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶

صفحه توییچ سازنده Cyberpunk 2077 در حال پخش محتوای عجیبی در ارتباط با بازی است

از دقایقی پیش اکانت توییچ سازنده بازی Cyberpunk 2077 در حال نمایش کدهایی عجیب و غریب است که شاید اطلاعات جدیدی از این بازی را در اختیار بگذارد.

در اقدامی عجیب و غیرمنتظره، حساب کاربری توییچ استودیو سی دی پراجکت رد آنلاین شده است، اما چیزی که در آن پخش می‌شود شاید بی‌معنا و مفهوم جلوه کند. اگر به لینک اکانت این استودیو مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که تعداد زیادی کدهای عجیب و غریب دائما در صفحه به نمایش درمی‌آید که احتمالا خبر از انتشار اطلاعات جدیدی از بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 دارد. تا به این لحظه هیچ اطلاعات و خبر مشخصی در مورد این پخش زنده از سوی اعضای تیم سازنده منتشر نشده است و احتمالا باید همچنان منتظر باشیم و ببینیم در نهایت تایپ شدن این کدها به چه چیزی می‌انجامد.

بازی Cyberpunk 2077 پس از رونمایی در E3 2018 چند روز پیش در نمایشگاه گیمزکام 2018 نیز حضور پیدا کرد و باز هم بخشی از گیم‌پلی بازی پشت درهای بسته برای برخی رسانه‌ها به نمایش درآمد که با استقبال بسیاری از آن‌ها روبه‌رو شد و بازخوردهای این افراد نیز نسبت به بازی کاملا مثبت بود. علاوه بر این، تعدادی تصاویر جدید هم در معرض عموم به نمایش گذاشته شد که برخی رمزهای عجیب و غریب در برخی از آن‌ها نهفته شده بود و شاید بتوان گفت که پیام‌های غیرعادی این تصاویر که اشاره داشتند «چیزهایی فراتر از این تصویر وجود دارند» ما را به چیزی که در حال حاضر از توییچ پخش می‌شود، راهنمایی می‌کرده است.

در آخرین خبری که از بازی سایبرپانک 2077 منتشر شد، سازندگان اعلام کردند که طراحی مراحل بازی به اتمام رسیده است و حالا می‌توان سایبرپانک را از ابتدا تا انتها بازی کرد؛ نکته‌ای که احتمالا می‌توان آن را نشانه‌ای از نمایش تریلری جدید یا حتی اولین گیم‌پلی بازی دانست. با این حال هنوز باید منتظر بمانیم و صد البته اکانت توییچ سی دی پراجکت رد را دنبال کنیم تا در نهایت به راز و رمز این اقدام عجیب پی ببریم.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده