نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴

پیشرفت قابل توجه روند ساخت Cyberpunk 2077؛ بازی از ابتدا تا انتها قابل بازی است

در جریان گیمزکام 2018 مشخص شد که مراحل بازی Cyberpunk 2077 کاملا قابل بازی هستند و ساخت این بازی یک قدم دیگر به پایان خود نزدیک شده است.

در جریان گیمزکام 2018 ، یک نسخه‌ی تغییر یافته از دمویی که در E3 2018 و پشت درب‌های بسته نمایش داده شد، در دسترس اصحاب رسانه قرار گرفت و به‌تازگی و با توجه به صحبت‌های تیم سازنده‌ی بازی یعنی استودیو سی دی پراجکت رد، مشخص شده که کار ساخت مراحل بازی به پایان رسیده و سایبرپانک 2077 را می‌توان از ابتدا تا انتها تجربه کرد و در نتیجه، ساخت بازی یک مرحله‌ی دیگر به پایان خود نزدیک شده است.

پس از پایان دموی بازی در گیمزکام 2018، ریچارد بورزیموفسکی، تهیه کننده‌ی بازی، در مصاحبه با بلاگ Engadget گفت:

حداقل شش سال است که بازی سایبرپانک 2077 در مرحله‌ی تولید قرار دارد. این بازی اخیرا یکی از مراحل بزرگ ساخت خود را پشت سر گذاشته و آن را حالا می‌توانیم از ابتدا تا انتها بازی کنیم. درست است که کارهایی همچون پلی تست گرفتن یا رفع باگ‌های بازی انجام نشده، اما اینکه روایت داستان در دل بازی به نتیجه رسیده و می‌توانیم بخش داستانی را از ابتدا تا انتها پیش ببریم، یعنی قدم بسیار بزرگی در توسعه‌ی بازی برداشته‌ایم.

نمایش بازی برای افراد بسیار زیادی که آن را دیدند جذاب بود و آنچه که در E3 2018 و پشت درب‌های بسته اجرا شد، تنها بخش کوچکی از بازی بود و فکر می‌کنم که همین موضوع دلیل خوبی برای عدم نمایش عمومی بازی باشد. شما در نظر بگیرید که بازی God of War، شش ماه پس از نمایشش در E3 2016 وارد مرحله‌ای از توسعه‌اش شد که ما امروز در آن قرار داریم.

با توجه به صحبت‌های بورزیموفسکی، سایبرپانک 2077 قرار است عظیم‌تر از چیزی باشد که تصور می‌کردیم. از دیگر نکات قابل توجه نمایش سایبرپانک 2077 در گیمزکام، نمایش محیط بازی در شب بود؛ چرا که در نمایش‌های قبلی این بازی، محیط آن را در روز دیدیم و نمایش محیط بازی در شب از نکات مهم و جالب این نمایش بود.

روزهای گذشته تصاویر و تصاویر مفهومی تازه‌ای از این بازی در گیمزکام 2018 منتشر شد. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخی نامشخص راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده