نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰

تصاویر مفهومی جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد [گیمزکام 2018]

در جریان گیمزکام 2018 تصاویر مفهومی جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد.

رویداد گیمزکام 2018 در جریان است و طی این رویداد، تصاویر جدیدی از بازی سایبرپانک 2077، جدیدترین اثر استودیو سی دی پراجکت رد، منتشر شد و به‌تازگی آگاه شدیم که تصاویر مفهومی تازه‌ای هم از این اثر موردانتظار منتشر شده است که در ادامه مطلب آن‌ها را تماشا خواهیم کرد. تصاویر مفهومی جدیدی که از بازی Cyberpunk 2077 در گیمزکام 2018 منتشر شده‌، جهان بسیار تیره و سنگین بازی را نمایان می‌کنند؛ جایی که انسان‌ها خود را با دستگاه‌ها و لوازم پیشرفته‌ی الکترونیکی ارتقاء داده‌اند و یک زندگی نه‌چندان عادی را تجربه می‌کنند.

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077Cyberpunk 2077

با توجه به اینکه در روزهای اول گیمزکام سال جاری، یک‌سری تصویر جدید از بازی نمایش داده شد و الان هم با تصاویر مفهومی جدید بازی طرف هستیم، امیدواریم که در مرحله‌ی بعدی،‌ ویدیو گیم‌پلی بازی نمایش داده شود و یا حداقل یک مرحله‌ی بعدی وجود داشته باشد و اطلاعاتی جدید از بازی منتشر شود. گفتنی است که ویدیو گیم‌پلی این بازی، پشت درب‌های بسته در گیمزکام و برای اصحاب رسانه پخش شده و با توجه به واکنش تماشاکنندگان، با یک اثر شگفت‌انگیز طرف هستیم!

بازی Cyberpunk 2077 در کنفرانس شرکت مایکروسافت در E3 2018 به صورت رسمی نمایش داده شد و پس از آن، انتشارش برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تایید شد. تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نیست.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده